کد خبر: 1620
شنبه , 04 شهریور 1402 - 10:37

نیاز افراد در حوزه حمل و نقل قطعا به ارسال مدارک و بسته خلاصه نمی‌شود.

به گزارش سود نیوز، تی اکسپرس پس از 4 سال تجربه موفق در زمینه حمل و نقل بین‌الملل پنجمین سال تاسیس خود را با حضور مدیرعامل و نیروی انسانی متبحر و مجرب جشن گرفت.

همزمان با سالگرد 5 سالگی تی اکسپرس نگاهی گذرا به ماهیت و تفکری که باعث شکل گیری تی اکسپرس شد داریم. برای این امر باید در دل تاریخ سفری به همراه – فاخر – در دل پر فراز و نشیب تاریخ پست کشور داشت.

سفری به بیش از نیم قرن گذشته زمانی که اولین پست خصوصی کشور تشکیل شد.

پس از موفقیتها و نوآفرینی هایی که تیپاکس را سرآمد نوآفرینی و موفقیت در پست داخلی نمود، تیپاکس بین الملل را توسعه داد، علیرغم تمام مشکلات، با مردم و برای مردم بزرگ شد و نهایتا زیر نظر گروه فاخر، ایده ی پست بین‌الملل فاخر اجرا شد.
ایده ای برخواسته از گذشته طلایی تیپاکس بین الملل.

پس از فراز و نشیبهای بسیار، بدون توجه به برند و درگیری های تبلیغاتی مرسوم در لجستیک ایده ی شرکتی مستقل با ماموریتهایی مشخص پیاده شد.

ماموریت ها،اهداف و ارزشهایی که تی اکسپرس به آن وفادار مانده است.

مشتری محوری، استفاده از منابع انسانی متخصص و ماموریت گرا و شفافیت در ارائه ی سرویس که منجر به تولد سامانه ی مای تی اکسپرس در کشور شد که اولین سامانه جامع لجستیک بین الملل ایران شد.

آنطور که گفته اند اگر چیزی که تا به حال نداشته ای را میخواهی باید کاری را انجام بدهی که تا به حال انجام نداده ای

تی اکسپرس در آستانه ی 5 سالگی، با نیروی انسانی متخصص و متعهد و دانش روز در سایه رهنمودهای هلدینگ فاخر و استفاده از تجربیات فاخر تیپاکس با گذر از دل چالشها و مخاطرات بسیار در حال ایستادن در نقطه ای متمایز از سایر فعالان عرصه لجستیک بین‌الملل می باشد و به درستی درک کرده است که موفقیت پایان راه نیست و شکست همیشگی و خاتمه راه نیست، بلکه این اراده و توان ادامه دادن و بهتر شدن است که مسیر پیش رو را تعریف میکند.

انتهای پیام/