مسکن

  • برگزاری همایش آینده‌پژوهی و نوآوری در صنعت ساختمان

    برگزاری همایش آینده‌پژوهی و نوآوری در صنعت ساختمان

    درسالروز تولد محمد بن موسی خوارزمی با عنوان روز فناوری و اطلاعات، شرکت دانش بنیان کارگشا «چهارمین همایش آینده پژوهی و نوآوری در صنعت ساختمان» را با همکاری سازمان نظام مهندسی و دانشگاه تربیت مدرس در سالن شهید چمران آن دانشگاه برگزار کرد. راهبری رویداد با آرش سروری، برنامه‌ساز حوزه فناوری بود.

  • معماری هذیانی 2 - پاسخ به یک طرح هذیانی

    معماری هذیانی 2 - پاسخ به یک طرح هذیانی

    ساخت و ساز بی رویه و غیر اصولی در محلات تهران حتی برروی دامنه ی کوه درحال پیشروی است؛ این درحالی است که صدور مجوزهای ساخت و ساز به نفع گروه اندک سوداگران زمین خواهد بود و شهروندان تهرانی که با بحران آب و هوا دست و پنجه نرم می کنند.

  • معماری هذیانی

    معماری هذیانی

    پرداختن به معماری چهار دهه اخیر ایران حرف تازه ای نیست که امروز بخواهیم به آن بپردازیم و مورد نقد وبررسی قراردهیم. اما آنچه شاید کمتر در این سال ها مورد بحث واقع شده است عدم تناسب معماری اخیر ایران با اوضاع و احوال اقتصادی و اجتماعی آن است که بیش از هرچیزی تصویر کابوسی آشفته را به نمایش می گذارد تا ایماژهایی از یک جامعه روبه جلو و پویا را.

  • فروش اقساطی ۴۱هزار واحد مسکن مهر پردیس

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس توضیح داد؛

    فروش اقساطی ۴۱هزار واحد مسکن مهر پردیس

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فروش اقساطی ۴۱هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید خبر داد و گفت: تاکنون ۴۵هزار واحد نیز افتتاح شده است.