کد خبر: 1641
شنبه , 30 دی 1402 - 12:08
بچه‌ها ولاگ بسازید جایزه بگیرید!

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم آغاز شد.

به گزارش سود نیوز، جشنواره ولاگ این مدرسه کمک آموزشی با هدف ترویج و تشویق بیشتر دانش‌آموزان به درس خواندن تا ۱۵ اسفندماه پذیرای آثار شرکت‌کنندگان است.

بر این اساس دانش‌‎آموزان پایه اول تا نهم می‌توانند از یک روز درس خواندن خود با فیلیمومدرسه در قالب اسکول ولاگ (ویدیو درس خواندن)، از خود فیلم گرفته و با انتشار آن در صفحه مربوط به مسابقه در آپارات به نشانی (  https://www.aparat.com/vlog1402) در این جشنواره شرکت کنند و برنده جوایز ویژه این رویداد شوند.

بعد از آن بر اساس رأی داوران به برترین ولاگ سال ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد، همچنین به بهترین اجرا و خلاقانه‌ترین ولاگ هم در هر بخش ۵ میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند بعد از آپلود ویدیوها، با ارسال لینک آن به بقیه دوستان خود، در بخش آراء مردمی هم حاضر شوند و شانس‌شان را برای دریافت جایزه ۲۰ میلیون تومانی نفر اول رأی مردمی هم بیازمایند.

حضور خود فرد در ویدیو به همراه اجرای خوب و خلاق، داشتن سناریو و داستان در ویدیوها، کادربندی درست، کیفیت بالای ضبط صدا و تدوین با سلیقه و همچنین کیفیت ۱۰۸۰ ویدیو و طراحی کاور مناسب از ملاک‌هایی هستند که در داوری‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

برچسب های خبر