آلودگی هوا مخاطبان فیلیمو مدرسه را 20 درصد افزایش داد

آلودگی هوا در ماه پاییز و تعطیلی و مجازی شدن مدارس به افزایش 20درصدی کاربران «فیلیمو مدرسه» منجر شد.

به گزارش سود نیوز، در دوهفته گذشته و روزهای افزایش آلودگی هوا در آذرماه که مدارس برخی از استان‌های کشور تعطیل و یا مجازی برگزار شدند، میزان استفاده دانش‌آموزان از فیلیمومدرسه بیش از 20درصد افزایش پیدا کرد.

«فیلیمومدرسه» همزمان با شروع آلودگی‌های هوا، پویش «بی‌هوا» را در سراسر کشور اجرا کرد که بر اساس آن دانش‌آموزان پایه‌های اول تا نهم می‌توانستند در روزهای آلودگی به صورت رایگان و به مدت یک هفته به مرور و یادگیری درس‌های عقب‌افتاده بپردازند.

آمارها نشان می‌دهد که در پایان دور اول این پویش که تا پایان آذرماه فعال است، میزان استفاده از فیلیمومدرسه بیش از 20 درصد افزایش داشته است. همچنین بیشترین میزان استفاده مربوط به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است که بیشترین روزهای برگزاری مجازی و تعطیلی برگزاری حضوری را تجربه کردند.

علاوه بر این، «علوم تجربی» سوم ابتدایی، «ریاضی» اول ابتدایی و همینطور «از ربات بپرس» در بخش مهارتی از جمله پربازدیدترین عناوین آذرماه فیلیمومدرسه بودند.

دانش‌آموزان پایه اول تا نهم می‌توانند تا پایان آذرماه با وارد کردن کد Bihava  در سایت فیلیمومدرسه، از امکان استفاده رایگان برنامه‌های این مدرسه اینترنتی استفاده کنند.

انتهای پیام/