بانکداری الکترونیک

  • فاز اول اعتباردهی پادیز برای سازمان‌ها آغاز شد

    فاز اول اعتباردهی پادیز برای سازمان‌ها آغاز شد

    سرویس سازمانی محصول تسهیلاتی-اعتباری «پادیز» برای ارائه تسهیلات و اعتبار به شرکت‌ها و سازمان‌ها توسعه داده شده و آماده ارائه خدمت است.

  • گسترش خدمات به همراه افزایش پذیرندگان، گام رو به جلوی

    گسترش خدمات به همراه افزایش پذیرندگان، گام رو به جلوی "پولک" در ارائه خدمات

    مدیرعامل شرکت مبنافرتاک آریا، در جریان برگزاری ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران، درخصوص سیستم نوین مکانیزه پرداخت "پولک" گفت: هدف ما در پولک گسترش خدمات به موازات افزایش تعداد هم‌پذیرندگان است.

  • برگزاری سومین مجمع آنلاین سهامداران با سامانه داتین

    برگزاری سومین مجمع آنلاین سهامداران با سامانه داتین

    سامانه مدیریت سهام و مجامع آنلاین داتین سومین مجمع آنلاین را با موفقیت برگزار کرد.

  • برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک

    برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک

    رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک، صبح امروز با حضور ۸ استارت‌آپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. ۳۰۷ کاربر، شامل سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای‌روم بصورت آنلاین در برنامه حاضر شدند و استارت‌آپ‌ها به منظور جذب سرمایه به ارائه پرداختند.

  • دعوت توسن‌تکنو از فعالان صنعت فناوری‌های مالی برای حضور در رویداد آنلاین GCE 2020 شرکت GRG

    دعوت توسن‌تکنو از فعالان صنعت فناوری‌های مالی برای حضور در رویداد آنلاین GCE 2020 شرکت GRG

    مراسم پایان سال شرکت GRGBanking ویژه‌ مشتریان جهانی GRG در حوزه فناوری اطلاعات بانکی، تحت عنوان (ONLINE GRG GLOBAL CUSTOMER EXCHANGE 2020 (GCE 2020 از ۱۶ نوامبر مصادف با ۲۶ آبان الی ۱۵ دسامبر مصادف با ۲۵ آذر به مدت یک ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در این همایش که با شعار Innovation for a Better Life برگزار خواهد شد، آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای این شرکت در حوزه راهکارهای بانکی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  • تعرفه‌های جدید کارمزد؛ فرصت یا تهدید برای بانکداری باز

    تعرفه‌های جدید کارمزد؛ فرصت یا تهدید برای بانکداری باز

    این روزها خبرهایی از افزایش کارمزد خدمات بانکی از ابتدای آذر ماه منتشر شده و این بهانه ای بود برای اینکه به موضوع کارمزد خدمات بانکی بپردازیم.دریافت نرخ‌های جدید کارمزد خدمات بانکی از تاریخ یکم آذرماه ۱۳۹۹ مجاز بوده و بخشنامه جدید جایگزین بخشنامه‌های متناظر قبلی کارمزدهای خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی می‌شود. در هیمن راستا، بانک مرکزی نرخ جدید کارمزد خدمات ریالی و الکترونیکی بانکی در کشور شامل انواع حساب‌ها، ارزیابی اموال منقول و غیر منقول، اعتبارات، صدور انواع کارت، انتقال وجه و سایر خدمات را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

  • نصب اپلیکیشن ست در گوگل‌پلی از مرز یک میلیون فراتر رفت

    نصب اپلیکیشن ست در گوگل‌پلی از مرز یک میلیون فراتر رفت

    اپلیکیشن ست (محصول شرکت سامانه‏‌های یکپارچه سیمرغ تجارت)، با ارائه بیش از ۱۵ سرویس مختلف پرداختی و با فراهم‌آوردن تجربه کاربری مناسب، به یک میلیون نصب موفق در بازار اندرویدی گوگل‌پلی رسید.

  • راه‌اندازی راهکار اتوماسیون وجوه نقد در بانک اقتصاد نوین توسط توسن‌تکنو

    راه‌اندازی راهکار اتوماسیون وجوه نقد در بانک اقتصاد نوین توسط توسن‌تکنو

    پس از نصب و راه‌اندازی موفق راهکار BCR و CRS توسن‌تکنو در بانک‌های ملی ایران، شهر، سپه (حکمت ایرانیان سابق)، آینده، ایران زمین، سامان و بانک دی، بانک اقتصاد نوین نیز به جمع دریافت‌کنندگان این راهکار از شرکت توسن‌تکنو اضافه شد. بدین‌ترتیب تعداد بانک‌های دریافت‌کنندگان راهکار BCR و CRS توسن‌تکنو به ۸ بانک رسید.

  • دسترسی استارتاپ‌ها به API شرکت‌های بیمه با راهکار بیمه‌گری داتین

    دسترسی استارتاپ‌ها به API شرکت‌های بیمه با راهکار بیمه‌گری داتین

    شرکت داتین با ارائه مجموعه وب‌سرویس‌های متنوع، این امکان را برای شرکت‌های بیمه فراهم کرده تا API خود را در اختیار استارت‌آپ‌های این صنعت یا همان اینشورتک‌ها قرار دهند.

  • پشتیبانی ۱۲۴ خودپرداز هیوسانگ بانک ایران زمین توسط توسن‌‎تکنو

    پشتیبانی ۱۲۴ خودپرداز هیوسانگ بانک ایران زمین توسط توسن‌‎تکنو

    شرکت توسن‌تکنو از سال گذشته با تمرکز بر ایجاد آرامش و آسایش برای بانک‌ها در زمینه پشتیبانی ماشین‌های بانکی در شرایط خاص اقتصادی کشور، ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب و تخصصی‌تر به طیف وسیعی از خودپردازها و خودگردان‌ها با برندهای مختلف را آغاز کرد.