مطالب برچسب خورده با "استارت آپ"

  • تیکاف به تجاری‌سازی ایده‌ها و جذب سرمایه‌ کمک می‌کند

    مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس گفت:

    تیکاف به تجاری‌سازی ایده‌ها و جذب سرمایه‌ کمک می‌کند

    «احمد عسگری» مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس در آستانه برگزاری دوره جدیدی از طرح تیکاف گفت: تیکاف به افراد دارای ایده کمک می‌کند تا طرح خود را تجاری‌سازی کرده و برای آن سرمایه جذب کنند. مهلت شرکت در طرح تیکاف (https://irantakeoff.ir) تا 15 دی ماه تمدید شده است.

  • ثبت نام رویداد لینک‌آپ ویژه دبیران انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی آغاز شد

    همزمان با هفته جهانی کارآفرینی؛

    ثبت نام رویداد لینک‌آپ ویژه دبیران انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی آغاز شد

    هفته کارآفرینی هرساله 18 الی 24 نوامبر برابر با 28 آبان الی 4 آذر با هدف ترویج کارآفرینی در میان عموم مردم برگزار می‌شود. پارک فناوری پردیس نیز با توجه به رسالت خود، برنامه‌هایی به این مناسبت در نظر گرفته است.

  • ثبت نام طرح «تیکاف» آغاز شد/ حمایت طرح تیکاف از تجاری سازی ایده‌های نو

    ثبت نام طرح «تیکاف» آغاز شد/ حمایت طرح تیکاف از تجاری سازی ایده‌های نو

    مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس خبر داد: ثبت نام در طرح تیکاف از امروز دوم آذر ماه آغاز شد. طرح تیکاف با هدف کوتاه کردن مسیر تجاری‌سازی ایده و کاهش هزینه‌های آن برای افراد صاحب ایده‌های نوآورانه و طرح‌های فناورانه و علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب ‌و کار اجرا می‌شود.

  • ثبت‌نام بخش اینوجوان اینوتکس 2021 آغاز شد

    فرصتی برای آموزش کسب و کار به نوجوانان؛

    ثبت‌نام بخش اینوجوان اینوتکس 2021 آغاز شد

    ثبت نام بخش اینوجوان نمایشگاه اینوتکس 2021 آغاز شد. نوجوانانِ 12 الی 18 سال با ثبت نام در این رویداد می توانند با مهارت های کسب و کارو مسائل مختلف آن آشنا شوند. مهلت ثبت نام در این رویداد تا 22 اردیبهشت ماه می‌باشد.

  • ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد

    ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ آغاز شد

    ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه در دهمین دوره نمایشگاه اینوتکس آغاز شد و تا ۱۸ فروردین ‌ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد. در این دوره از کافه سرمایه کشورهایی از قاره‌های آسیا و آفریقا شرکت دارند و امکان سرمایه‌گذاری آنها بر روی استارتاپ‌های ایرانی وجود دارد.

  • چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارت‌آپی ایران

    چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارت‌آپی ایران

    چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارت آپی ایران با حضور آرین افشار، مدیر سرمایه‌گذاری هولدینگ هزاردستان، رادمان ربیعی، مدیر صندوق سرمایه گذاری جسورانه فیروزه، بابک تدین، تحلیل گر مالی و حسین نبوی موسس استارت آپ جیبیت در استیج اینوتکس ۲۰۲۱ در ۲۹ اردیبهشت ماه مورد بررسی قرار گرفت.

  • چهره‌های فناوری در جمع ۱۰ سوپرمیلیاردر سال ۲۰۲۱

    چهره‌های فناوری در جمع ۱۰ سوپرمیلیاردر سال ۲۰۲۱

    برای پولدارترین افراد دنیا سال ۲۰۲۱ سال رشد فوق العاده، ضرر بی نهایت و تفحص کم سابقه بود اما در کل سال خوبی برای سوپرمیلیاردرها به شمار رفت.

  • حضور بیش از 40 دانشمند برجسته جهان اسلام در پارک فناوری پردیس

    همزمان با هفته برگزاری چهارمین رویداد جایزه مصطفی(ص)؛

    حضور بیش از 40 دانشمند برجسته جهان اسلام در پارک فناوری پردیس

    میلاد صدرخانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس می گوید، در راستای ارتباط هر چه بیشتر دانشمندان جهان اسلام با اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، برنامه ریزی شد تا بیش از 40 دانشمند مسلمان از سراسر جهان از جمله برندگان جایزه مصطفی(ص) 2021، با حضور در پارک فناوری پردیس از نزدیک با فعالیت های علمی و فناورانه پارک و شرکت های عضو آشنا شوند.

  • حمایت ۵۰ درصدی پارک فناوری پردیس از حضور شرکت‌های عضو در مناقصات

    حمایت ۵۰ درصدی پارک فناوری پردیس از حضور شرکت‌های عضو در مناقصات

    پارک فناوری پردیس ۵۰ درصد از کارمزد حضور در مناقصات دولتی و عمومی و ۵۰ درصد مبلغ آورده برای تامین ضمانت نامه شرکت‌ها در مناقصات را به شرکت‌های عضو پارک پرداخت می کند.