مطالب برچسب خورده با "استارت آپ"

  • برگزاری رویداد بزرگ کارآفرینان و پیشتازان نوآوری کشور

    ششمین رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران

    برگزاری رویداد بزرگ کارآفرینان و پیشتازان نوآوری کشور

    ششمین رویداد یلدا سامیت، یکم تا سوم دی ماه امسال با شعار «یلدای ققنوس‌ها» با حضور کارآفرینان، بنیانگذاران کسب و کارهای نوآور، مدیران شرکت‌های سرمایه گذاران خطرپذیر، شتابدهنده ها و مدیران و کارشناسان ارشد نهادهای دولتی مرتبط با حوزه نوآوری و کارآفرینی توسط هفته‌نامه شنبه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

  • برگزاری رویداد پیوند ویژه حوزه معدن توسط کارن کراد

    برگزاری رویداد پیوند ویژه حوزه معدن توسط کارن کراد

    دومین روز از رویداد معدن و صنایع معدنی در قالب هشتمین دوره از رویداد پیوند، صبح امروز، ۲۷مهرماه با حضور ۷ تیم دارای ایده و طرح این حوزه در محل دانشگاه تهران برگزار شد.

  • برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه رسانه

    برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه رسانه

    رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه رسانه، چهارشنبه، 12 آذر ماه 99 با حضور ۷ استارتاپ این حوزه برگزار شد.

  • برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک

    برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک

    رویداد جذب سرمایه در حوزه فین‌تک، صبح امروز با حضور ۸ استارت‌آپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. ۳۰۷ کاربر، شامل سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای‌روم بصورت آنلاین در برنامه حاضر شدند و استارت‌آپ‌ها به منظور جذب سرمایه به ارائه پرداختند.

  • برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن

    برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن

    رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن، 22 دی ماه 99 با حضور ۶ استارتاپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. ۲۱۰ کاربر، شامل سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای‌روم بصورت آنلاین در برنامه حاضر شدند و استارتاپ‌ها به منظور جذب سرمایه به ارائه پرداختند.

  • برگزاری رویداد دوشنبه استارتاپی حوزه صنایع خلاق (آفرینه)

    برگزاری رویداد دوشنبه استارتاپی حوزه صنایع خلاق (آفرینه)

    رویداد جذب سرمایه صنایع خلاق، نرم و هویت‌ساز در قالب بیست و ششمین دوره سلسله رویداد دوشنبه‌های استارتاپی و تحت عنوان آفرینه، روز 10 و 11 خرداد ماه با همکاری صندوق پژوهش و فناوری گیلان، با حضور 12 استارتاپ این حوزه، در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و به صورت حضوری و آنلاین، برگزار شد. سرمایه‌گذاران و فعالان زیست‌بوم نوآوری از طریق پلتفرم اسکای‌روم در این رویداد حاضر شدند و استارتاپ‌ها به ارائه طرح‌های نوآورانه خود به منظور جذب سرمایه پرداختند.

  • برگزاری مراسم اهدای جایزه انتقال فناوری ۲۰۲۱

    برگزاری مراسم اهدای جایزه انتقال فناوری ۲۰۲۱

    مراسم اهدای «جایزه انتقال فناوری ۲۰۲۱» با حمایت مالی دولت جمهوری اسلامی ایران و به همت پارک فناوری پردیس (دبیرخانه D-8 TTEN) در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۲ آذرماه ۱۴۰۰) در محل دبیرخانه سازمان دی هشت در شهر استانبول (کشور ترکیه) برگزار خواهد شد.

  • برگزاری یازدهمین کافه سرمایه کارن کراد با حضور سرمایه‌گذاران برتر و فعالان استارتاپی

    برگزاری یازدهمین کافه سرمایه کارن کراد با حضور سرمایه‌گذاران برتر و فعالان استارتاپی

    کارن کراد با توجه به ضرورت توسعه زیست بوم کارآفرینی در بحث تامین مالی و سرمایه گذاری، یازدهمین دوره از کافه سرمایه را به منظور گردهمایی تخصصی شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌های برتر برگزار می‌نماید.

  • بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در پارک فناوری پردیس آغاز شد

    با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

    بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در پارک فناوری پردیس آغاز شد

    ظهر امروز مراسم آغاز عملیات عمرانی 4 شرکت فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و بهره برداری از چندین پروژه توسعه عمرانی پارک فناوری پردیس با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، فرماندار و شهردار شهرجدید پردیس و رئیس پارک برگزار شد.