گام موثر شرکت همیار تجارت پویا در جهت ارتقاء بازرگانان

شرکت مشاوره مدیریت همیار تجارت پویا (HTP) با همکاری مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تور تجاری آموزشی ۱۵ روزه چین را از تاریخ ۲۲ مهرماه برگزار می‌کند.

به گزارش سود نیوز، این تور فرصتی استثنایی برای تجار، بازرگانان و فعالان اقتصادی است تا با بازار پررونق چین آشنا شده و تجارت خود را گسترش دهند و ضمن آشنایی با ظرفیت های بازار بزرگ چین و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، می توانند شبکه ارتباطی خود را گسترش داده و با ایجاد ارتباط با تجار و بازرگانان چینی و ایرانی زمینه رونق کسب و کار خور را فراهم نمایند.

در این تور تجاری آموزشی جهت افزایش دانش و مهارت شرکت کنندگان دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می گردد.

یکی از مهمترین برنامه های این تور تجاری آموزشی، بازدید از نمایشگاه کانتون فیر است. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان به حساب می آید که شرکت در آن فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با آخرین محصولات و فناوری‌های روز دنیا را برای تجار و بازرگانان یا علاقه مندان به عرصه تجارت فراهم می‌کند.

بازدید از مراکز تجاری و صنعتی گوانجو از جمله بازدید از شرکت‌ها و مراکز تجاری بزرگ گوانجو برای شناخت بهتر از روند تولید و توزیع کالا در چین و همچنین برگزاری دوره تخصصی تجارت با چین که شرکت‌کنندگان در این دوره با مباحثی همچون قوانین تجارت خارجی چین، روش‌های بازاریابی در چین و چگونگی عقد قرارداد با شرکت‌های چینی آشنا خواهند شد، از جمله برنامه های دیگر این تور است.

در این تور تجاری آموزشی، شرکت کنندگان می توانند از مشاوره و راهنمایی تجار با تجربه برای توسعه کسب‌وکار در بازار چین بهره مند شوند و همچنین با تجار و بازرگانان و تأمین کنندگان چینی و ایرانی برای توسعه همکاری‌های تجاری ارتباط برقرار نمایند.

لازم به ذکر است ضمن ارائه خدمات فوق، اخذ ویزا، رزرو بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی و اقامت در هتل‌های باکیفیت 4 ستاره، خدمات دیگری است که به شرکت کنندگان داده می شود.

علاقه مندان به شرکت در این تور تجاری آموزشی، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می توانند با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند:


021-26872303
09123039006

https://hamyartp.com/

https://www.instagram.com/reel/C_OO9aOA2nm/?igsh=MW8zOTV0bmxmcnUxaw==

انتهای پیام/