چهارمین رویداد نونمایی در 21 دی ماه 1400 برگزار شد

چهارمین رویداد نونمایی در 21 دی ماه 1400 برگزار شد که درآن سه محصول فناور و نوآور برای مشتریان و مخاطبان ارائه شد.

به گزارش سودنیوز، در ابتدای این رویداد دکتر صدرخانلو رئیس مرکر توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس ضمن معرفی نونمایی به عنوان یک ابزار برای توسعه بازار محصولات پارک فناوری پردیس، از حمایت های مالی پارک از قراردادهای این رویداد خبرداد.

 وی در ادامه با بیان اینکه نونمایی یک رویداد بروکر محور است، از شرایط ویژه برای حضار شرکت کننده در رویداد به مناسبت 20 سالگی پارک فناوری پردیس خبر داد.

مهندس رستمی، به عنوان اولین ارائه دهنده به معرفی محصولات فناورانه شرکت الکترونیک سپیدافرا پرداخت. وی با بیان سابقه 15 ساله این شرکت در طراحی، تولید و ساخت منابع تغذیه سوئیچینگ از رقابت محصولات شرکت سپیدافرا با نمونه های خارجی خبر داد.

شرکت الکترونیک سپید افرا با تولید منابع تغذیه سوئیچینگ توانسته طی سالهای گذشته مجوزات گوناگون داخلی و بین المللی را اخذ و  به مجموعه های معتبری همچون شرکت مخابرات ایران، همراه اول، صداوسیما و ... ارائه محصول و خدمت نماید. سازگاری محصولات این شرکت با برندهای مختلف موجود در بازار توانسته قابلیت رقابت بسیار خوبی به این شرکت ها ارائه دهد.

مهندس رستمی در پایان با اشاره به ترند تکنولوژی در محصولات جدیدی همچون خودرو، از نقش بسیار مهم منابع تغذیه سخن به میان آورد و گفت این شرکت تلاش میکند بر پایه دانش بومی شده در مجموعه سپید افرا به نیاز داخلی تماما پاسخ دهد.

در ادامه مهندس ایمان عباسپور از مجموعه مهندسی سیستم های ناظرفرزان به عنوان ارائه کننده دوم بر روی استیج رفت.

وی در ابتدا با اشاره به نقش مهم علائم ریلی در امنیت جان مسافران مطالبی را عنوان کرد و در ادامه با معرفی کوتاهی از مجموعه ناظر فرزان و ارائه توانمندی های این شرکت، از سابقه 20 ساله ناظرفرزان در صنعت ریلی خبر داد.

وی با معرفی سبد محصولات شرکت ناظرفرزان و معرفی پروژه های انجام شده در این حوزه پرداخت. اینترلاکینگ الکترونیکی، تراک محور شماری، کنترل ترافیک مرکزی (CTC) و تسترهای مربوطه از جمله محصولات این شرکت بودند که .... عباسپور به معرفی آنها پرداخت. این شرکت در حوزه نصب و راه اندازی، طراحی و مهندسی و تعمیر و نگهداری به ارائه محصول و خدمتهای خود پرداخت.

وی  در پایان با بیان اینکه شرکت ناظرفرزان طی سالیان اخیر توانسته است مجوزها و تاییدیه های گوناگون را خذ نماید، از آمادگی این شرکت برای همکاری با مجموعههای حاضر در رویداد خبر داد.

در انتها دکتر علیرضا مهرگو از شرکت فناوران طرح و توسعه سپنا به عنوان ارائه دهنده آخر بر روی استیج رفت.

وی در ابتدا با اشاره به فعالیت ده ساله مجموعه سپنا، به معرفی کوتاه محصولات مختلفی که طی این مدت توسط این شرکت تولید شده است، پرداخت. محصولات مختلفی که همه از تخصص حوزه مکاترونیک این شرکت آغاز شده و هر کدام میتواند نیازهای مختلف کشور را پاسخ دهد. کارت حفاظت از ترکشن موتور لوکوموتیو، سیستم هدایت مرکزی، کالیبراتور سیستم هدایت مرکزی و سیستم اطلاعات مسافر، برخی از محصولات شرکت سپنا بودند که در این رویداد معرفی شدند.

ایشان ضمن اعلام آمادگی مجموعه سپنا از حضار خواستند تا جهت بررسی بیشتر در محل شرکت حاضر شده و با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شوند.

در حاشیه این رویداد فائزه تیموری مدیرعامل شرکت نوروبیز، بروکر و مجری رویدادهای نونمایی، از حضور بیش از 50 مشتری به صورت حضوری و آنلاین خبر داد و در ادامه گفت، پس از هر رویداد  مذاکرات توسط بروکر رویداد تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی هدف اصلی این رویداد مواجه مستقیم شرکت های دانش بنیان و فناوری با بازار اعلام کرد و گفت نونمایی تلاش می کند تا محصولات فناورانه در یک فرایند درست به بازار هدف معرفی شوند.

انتهای پیام/