ویزیت رایگان پزشکی کارگران کارخانه لبنیات پاک واقع در محله فتح صنعتی شهرداری منطقه ۹تهران

در راستای مسولیت اجتماعی ویزیت رایگان پزشکی با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره سلامت منطقه ۹و قرارگاه مرصاد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با همکاری جناب آقای پرفسور علیرضا عصمت فوق تخصص قلب و عروق در کارخانه لبنیات پاک تهران برای کارگران وپرسنل کارخانه انجام گردید.

به گزارش سود نیوز، هدف از این برنامه‌ها ترویج فرهنگ جهادی بین پزشکان متخصص و فوق تخصص درزمینه‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی در راستای مسولیت اجتماعی و توجه به نیازهای سلامت جسم و روان پرسنل ادارات و کارگرانی است که زمان زیادی از زندگی خود را در محیط کار به سر می‌برند و وقت زیادی برای سلامتی و چکاپ خود و رفتن به مطب پزشک را ندارند است.

در این کار جهادی که تعداد ۴۵ نفر از پرسنل معاینه و غربالگری شدند و آزمایشات داروهای مورد نیازشان توسط پزشک مربوطه تجویز گردید.

همه این اقدامات در راستای مسولیت اجتماعی پزشکان و مسولان دلسوز انجام می‌گردد و امیدواریم مسولین و پزشکان زیادی با استقبال ازاین طرح وبرنامه‌ها در جهت فرهنگ جهادی و ترویج آن حمایت‌های خود را داشته باشند تا جامعه‌ای سالم و بابهره‌وری بالا از پرسنل و کارگران زحمتکش ادارات و مراکز صنعتی را داشته باشیم.