ویزیت رایگان پزشکی با همکاری اداره سلامت منطقه ۹ در راستای مسئولیت اجتماعی

ویزیت رایگان پزشکی باهمکاری اداره سلامت منطقه ۹و قرارگاه مرصاد و با همکاری جناب آقای دکتر پرفسور علیرضا عصمت فوق تخصص قلب و عروق درکارخانه لبنیات پگاه تهران در ماه جاری انجام گردید.

به گزارش سود نیوز، هدف این برنامه‌ها ترویج فرهنگ جهادی بین پزشکان متخصص وفوق تخصص درزمینه‌های مختلف پزشکی درراستای مسئولیت اجتماعی وخدمت به هم‌نوعان که بیشتر زمان خود را در محیط کار به سر می‌برند و قشر کارگری محسوب شده  و توان پرداخت هزینه‌های سنگین ویزیت ودرمان ر ا ندارند  می‌باشد.

در این کار جهادی که مدت ۸ساعت به طول انجامید پروفسور عصمت حدود  ۶۰ نفر از پرسنل را غربالگری و برای افرادی که مشکل داشتند داروهای مورد نیاز و آزمایشات لازم را نوشتند.

ویزیت رایگان پزشکی با همکاری اداره سلامت منطقه ۹و قرارگاه مرصاد و با همکاری جناب آقای دکتر پروفسور علیرضا عصمت فوق تخصص قلب وعروق در کارخانه لبنیات پگاه تهران در ماه جاری انجام گردید.

مدیرعامل کارخانه پگاه نیز با حضور در جمع حاضر و تشکر از قرارگاه مرصاد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اداره سلامت شهرداری منطقه  ۹و پزشک مربوطه انجام داد و خاطر نشان کرد که انشاالله این همکاری ها ادامه دار باشد تا هم کارگران درزمان کار بتوانند و بدانند که سلامتی آنها برای مسئولین در اولویت قرار دارد و هم با این توجه به آمان تعهد سازمانی وبهره وری افزایش یابد.

همه این اقدامات درراستای مسولیت اجتماعی می باشد وکاملا رایگان درکارخانه ها وشرکتها انجام می گردد.

ویزیت رایگان پزشکی باهمکاری اداره سلامت منطقه ۹و قرارگاه مرصاد وبا همکاری جناب آقای دکتر پروفسور علیرضا عصمت فوق تخصص قلب وعروق در کارخانه لبنیات پگاه تهران در ماه جاری انجام گردید.

انتهای پیام/