وضعیت پرند در چهل و سومین بهار انقلاب/ پرند در مسیر توسعه متوازن

پروژه‌های عمرانی و توسعه محور شهرداری پرند با نظارت مستمر دکتر اله یاری شهردار پرند و تلاش شبانه‌روزی کلیه نیروهای شهرداری در آستانه افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گزارش سود نیوز به نقل از  افق تهران؛ در کمتر از ۳ ماه اخیر، احداث چندین پروژه جدیدِ عمرانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام و معطل مانده با جدیت در دستور کار مدیریت شهری پرند قرار گرفت تا توسعه عمرانی شهر پرند با رویکردی متوزان، همه جانبه و عدالت محور به پیش برود.

احداث نخستین مرکز فرهنگی و اجتماعی شهربانو، احداث اولین پارک آموزشی و تفریحی ترافیک، تجهیز و بهره برداری از مرکز آموزشی رویش ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی در شهرک مهستان واقع در فاز ۶، بخشی از پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری پرند طی سه ماه اخیر به شمار می رود که در هفته پیش رو به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری می رسند.

همچنین با نگاه ویژه دکتر اله یاری شهردار پرند و شورای شهر نسبت به توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات در همه فاز های شهر و رویکرد پرند شهر خانواده محور، بر اساس نیاز سنجی پروژه های متعددی در فاز های ۳ تا ۶ در دستور کار مدیریت شهری پرند قرار گرفته است.

افتتاح خط اتوبوس از ایستگاه ریل باس تا انتهای فاز ۶، کلنگ زنی بازار میوه و تره بار در فاز ۳ و آماده سازی این بازار در کمتر از شش ماه آینده، احداث پارک مدیریت بحران، ساخت گرمخانه، احداث سه زمین چمن مصنوعی و چندین بازار میوه و تره بار و … در فاز های ۳ تا ۶ از دیگر اقدامات مهم مدیریت شهری برای خدمت رسانی به کلیه شهروندان پرند است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/