مطالب برچسب خورده با "هوش مصنوعی"

  • آغاز ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران

    آغاز ثبت‌نام مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران

    ثبت‌نام "مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران" iAAA در حوزه سلامت و پزشکی، با 3 میلیارد جایزه برای تیم اول و بیش از 5 میلیارد ریال جایزه از روز شنبه مورخ 19 شهریور ماه 1401 آغاز شد.

  • آغوش باز شناسا از طرح‌های نوآورانه در زمینه هوش مصنوعی

    آغوش باز شناسا از طرح‌های نوآورانه در زمینه هوش مصنوعی

    مدیرعامل شرکت شناسا، در نشست هم‌اندیشی توسعه کسب‌‌وکارهای نوآور با رویکرد هوش مصنوعی گفت: شناسا به عنوان شبکه نوآوری، ارزش‌آفرینی و سرمایه‌گذاری ایرانی علاقه‌مند به حضور، مشارکت و هم‌افزایی میان بازیگران اکوسیستم استارتاپی برای دستیابی به محصولات نوآورانه داخلی است و امیدواریم تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد منجر به ارزش‌آفرینی گردد.

  • انتخابات آمریکا؛ یک بررسی رسانه‌ای با تأکید بر نقش جریان‌ساز هوش مصنوعی

    انتخابات آمریکا؛ یک بررسی رسانه‌ای با تأکید بر نقش جریان‌ساز هوش مصنوعی

    تنها یک روز به انتخابات حساسیت برانگیز ایالات متحده آمریکا باقی مانده و در این میان بیش از هرچیز این رسانه‌ها (اعم از رسمی یا شبکه های اجتماعی) هستند که به نظر می‌رسد به جهت‌گیری افکار عمومی رنگ بخشیده و با سوگیری معنادار خود سعی بر آن دارند تا نتیجه انتخابات را آنطور که علاقه دارند به نتیجه رسانند.

  • بی‌هوا مدرسه رایگان شد!

    بی‌هوا مدرسه رایگان شد!

    یک هفته با «فیلیمومدرسه» رایگان درس بخوانید!

  • بیانیه‌ کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده‌ نصر تهران مبتنی بر سخنان رهبری

    بیانیه‌ کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده‌ نصر تهران مبتنی بر سخنان رهبری

    کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در مورد بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نخبگان کشور در تاریخ 26 آبان‌ماه 1400، بیانیه‌ای صادر کرد.

  • پلتفرم «ترای‌آل» اولین اتاق پرو آنلاین، رونمایی شد

    پلتفرم «ترای‌آل» اولین اتاق پرو آنلاین، رونمایی شد

    پلتفرم «ترای‌آل» یکی از فناوری‌های حوزه هوش مصنوعی است که می‌تواند به کسب‌وکارهای حوزه مد و پوشاک کمک کند تا آن‌ها تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود رقم بزنند.

  • چرا ترکیب اخبار جعلی و هوش مصنوعی خطرناک است؟

    چرا ترکیب اخبار جعلی و هوش مصنوعی خطرناک است؟

    ما در زمان عجیبی زندگی می‌کنیم! چراکه به نظر می‌رسد اساساً همه چیز آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد باید باشد! در این نوشتار بناست به یکی از همین چیز‌هایی که به نظر می‌رسد نباید اینطور باشد، می‌پردازم.

  • چگونه هوش مصنوعی حاکمیت شرکتی را تغییر می‌دهد؟

    چگونه هوش مصنوعی حاکمیت شرکتی را تغییر می‌دهد؟

    سرمایه‌گذاری‌های روزافزون در فناوری هوش مصنوعی (AI) زمینه تحول شگرفی را به‌ویژه در سازمان‌های مبتنی بر فناوری به‌وجود آورده است.شرکت‌هایی که به‌دنبال هوش مصنوعی هستند ممکن است روی توانایی سیستم‌های اتوماسیونی کم‌کارآمد متمرکز شوند و بر این اساس از یک فرصت مهم چشم‌پوشی کنند؛ چراکه هوش مصنوعی می‌تواند نقش بسزایی در حاکمیت شرکتی داشته باشد.هوش‌مصنوعی می‌تواند به ساده‌سازی فرآیندهای تصمیم‌گیری کمک کرده و ایده‌های خلاقانه‌ای را از نطفه تا ایجاد دانشی داده‌محور منجر شود و بر این اساس نه‌تنها به پیش‌بینی آینده مطلوب سازمان کمک کرده بلکه سبب تعالی رهبری سازمانی نیز شود.

  • رویداد و نمایشگاه نیاز محور هوش مصنوعی (AI Space) در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه در پارک فناوری پردیس

    شبکه فن‌بازار ملی ایران برگزار می‌کند:

    رویداد و نمایشگاه نیاز محور هوش مصنوعی (AI Space) در تاریخ ۱۲ و ۱۳ بهمن‌ماه در پارک فناوری پردیس

    در این رویداد شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند نیازهای مرتبط با هوش مصنوعی را مطرح نموده و از ظرفیت این رویداد برای رفع نیازهای فناورانه اقدام نمایند.