کد خبر: 420
سه شنبه , 14 دی 1400 - 15:34
نیازمند مدیرانی از جنس مردم هستیم

رییس سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان اینکه نیاز امروز جامعه ما وجود مدیرانی از جنس و بدنه مردم است گفت: نمی‌توانیم فقط شعار حاج ‌قاسم را سر دهیم و آنگونه که دوست داریم عمل کنیم.

به گزارش سود نیوز، "محمدرضا لواسانی"رییس سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وضعیت کنونی جامعه را در زمینه مدیریتی حساس عنوان کرد و گفت: از روزی که توفیق خدمت‌رسانی در جزیره کیش را پیدا کردم شاهد مدیرانی بودیم که در مدت زمان اندک با عموم مردم فاصله جدی گرفتند.

وی افزود: چگونه می‌توان بر روی حرف و عمل مدیری که از بیت‌المال فاصله گرفته و از طریق آن به مال‌اندوزی پرداخته است حساب باز کرد. ضمن اینکه در مقطع کنونی مردم با مشکلاتی مواجه‌اند و ما نیازمند خدمت صادقانه از سوی افرادی هستیم که از خواسته‌ها و نیازهای خود بگذرند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ادامه داد: بر اساس سیره سردار سلیمانی جامعه‌ای صالح می‌شود که حاکمان صالح داشته باشد و برای اصلاح نیازمند بازنگری در خود هستیم. همچنین، ما مدیران برخی مواقع و با بررسی عملکرد خود متوجه می‌شویم که با راه حاج قاسم فاصله زیادی داریم.

لواسانی افزود : متاسفانه در جزیره کیش شاهد برخی مدیرانی هستیم که از بیت‌المال برای خود خانه بزرگ و لوکس می‌سازند و حتی خودروهای اجاره‌ای 20 یا 30 میلیون تومانی برای خود و خانواده فراهم می‌کنند که این موضوع در تضاد با شرایط اقتصادی اکثریت جامعه است.

وی ضمن تجلیل از ایثارگری‌های شهیدان جنگ تحمیلی گفت: زمانی دفاع مقدس بود و زمانی دفاع از حرم، اکنون نیز نیاز به شهید اقتصادی و کسانی داریم که برای رفع گرفتاری مردم، از خود، زندگی و خواسته‌هایشان بگذرند و اگر واقعا شعار نمی‌دهیم همچون جوانانی که روی مین می‌خوابیدند، خود را آماده کنیم که مردم از روی ما بگذرند و برای انقلاب و اسلام فدا شویم.

رییس سازمان منطقه آزاد کیش، در پایان تاکید کرد : ایجاد رونق بیشتر و حمایت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی و مبارزه با بی‌عدالتی و فساد بر ما تکلیف شده است، بنابراین نمی‌توانیم فقط شعار حاج‌قاسم را سر دهیم و آن‌گونه که دوست داریم عمل کنیم.

انتهای پیام/