قول تخصیص سهمیه‌ی واکسن کرونا برای اعضای نصر تهران از سوی وزارت بهداشت

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در اطلاعیه‌ای از وعده‌ی وزارت بهداشت مبنی بر تخصیص واکسن کرونا برای اعضای خود خبر داد.

به گزارش سود نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، متن کامل اطلاعیه‌ی این سازمان درباره اقدامات انجام شده برای تامین و تخصیص واکسن کرونا برای اعضای سازمان به شرح زیر است:

«اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای وظیفه خطیری در ایجاد، نگهداشت و به‌روز رسانی زیرساخت‌های فناورانه مورد نیاز جهت ارایه خدمات ضروری به آحاد جامعه در حوزه‌های مختلف دورکاری، آموزش آنلاین، سلامت الکترونیک، بانکداری دیجیتال، فروشگاه‌های آنلاین، حمل و نقل، سرویس‌های ارتباطی و... در دوران پاندمی کووید 19 دارند.

با توجه به مواجهه‌ی مستقیم و مستمر اعضای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات با گروه‌های مختلف اجتماعی و همچنین عدم بهره‌مندی آنها از تمهیداتی از جمله دورکاری و کاهش ساعت کاری و همچنین عدم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از مراجعان، متاسفانه طی ماه‌‎های گذشته شاهد ابتلا و جان باختن تعدادی از اعضای صنف و خانواده‌ی آنها به دلیل ویروس کرونا بوده‌ایم.

بنا به دلایل ذکر شده و همچنین با عنایت به قسمت دوم بند 2-3 فاز سوم برنامه ملی استقرار و گسترش واکسیناسیون کرونا و با توجه به اینکه آمار ابتلای اعضای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات به دلیل مواجه‌ی بسیار با گروه‌های مختلف اجتماعی بالا است، از ماه‌های گذشته مکاتبات و پیگیری‌های مستمر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور صیانت از جان اعضای سازمان که در خط مقدم به ‌روز رسانی زیرساخت‌های فناورانه در کشور فعالند، صورت گرفته است.

در همین راستا به اطلاع اعضای محترم می‌رسانیم که خوشبختانه پیگیری‌های مستمر با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به نتیجه رسید و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران قول همکاری و مساعدت به منظور تزریق واکسن کرونا به پرسنل و اعضای سازمان را گرفته است.

به همین منظور از اعضای محترم سازمان نظام صنفی رایانه‌­ای استان تهران درخواست می­‌شود چنانچه تاکنون برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده‌­اند، مشخصات پرسنل خود را در فایل ضمیمه خبر تکمیل کرده و به همراه تصویر آخرین لیست بیمه تامین اجتماعی، به نشانی الکترونیکی Info@tehrannsr.org ارسال کنند. همچنین به منظور اخذ تاییدیه دریافت ایمیل، با شماره تلفن 88734499 داخلی 103 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است در صورت اختصاص واکسن به سازمان، اولویت با شرکت­‌هایی است که فایل اکسل و لیست بیمه تامین اجتماعی را سریع‌تر برای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران ارسال کرده‌­اند».