مطالب برچسب خورده با "فناوری"

  • پارک فناوری پردیس به سایت ماهواره‌ای بومهن متصل شد

    پارک فناوری پردیس به سایت ماهواره‌ای بومهن متصل شد

    پارک فناوری پردیس در راستای بهبود امکانات ارتباطی در سطح مجموعه خود، به سایت ماهواره‌ای بومهن متصل شد. در نتیجه این پروژه ظرفیت مسیرهای ارتباطی در پارک ۲ برابر شده و قابلیت اطمینان دیتا در پارک افزایش یافته است.

  • تفاهم‌نامه‌ همکاری پارک فناوری پردیس و شورای علم و فناوری نیکاراگوئه امضا شد

    تفاهم‌نامه‌ همکاری پارک فناوری پردیس و شورای علم و فناوری نیکاراگوئه امضا شد

    تفاهم‌نامه همکاری میان پارک فناوری پردیس و شورای علم و فناوری نیکاراگوئه، با حضور رئیس پارک فناوری پردیس، دبیر اجرایی شورای علم و فناوری نیکاراگوئه و سفیران دو کشور امضا شد.

  • تلاشی بر ترویج علم و خردورزی در وانفسای دنیای پر آشوب

    یک استاد، یک تجربه

    تلاشی بر ترویج علم و خردورزی در وانفسای دنیای پر آشوب

    سلسله رویدادهای "یک استاد، یک تجربه"، با هدف ترویج علم، خردورزی و ایجاد گفتمان انتقال تجربه از جانب اساتید برجسته و چهره‌های ماندگار علمی ایران به نسل‌های جدید کنشگران علمی، فناوری و نوآوری آغاز گردید.

  • تهران چگونه از فناوری برای بهبود زندگی شهری و معیشت استفاده می‌کند

    تهران چگونه از فناوری برای بهبود زندگی شهری و معیشت استفاده می‌کند

    شاخه آسیا و اقیانوسیه سایت UNDP (برنامه توسعه سازمان ملل) به تازگی اقدام به انتشار مقاله‌ای کرده که در آن موضوع نقش شهرهای هوشمند واقعی در توسعه مورد توجه قرار گرفته است.

  • ثبت نام طرح «تیکاف» آغاز شد/ حمایت طرح تیکاف از تجاری سازی ایده‌های نو

    ثبت نام طرح «تیکاف» آغاز شد/ حمایت طرح تیکاف از تجاری سازی ایده‌های نو

    مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس خبر داد: ثبت نام در طرح تیکاف از امروز دوم آذر ماه آغاز شد. طرح تیکاف با هدف کوتاه کردن مسیر تجاری‌سازی ایده و کاهش هزینه‌های آن برای افراد صاحب ایده‌های نوآورانه و طرح‌های فناورانه و علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب ‌و کار اجرا می‌شود.

  • چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارت‌آپی ایران

    چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارت‌آپی ایران

    چالش‌های جذب سرمایه خارجی در اکوسیستم استارت آپی ایران با حضور آرین افشار، مدیر سرمایه‌گذاری هولدینگ هزاردستان، رادمان ربیعی، مدیر صندوق سرمایه گذاری جسورانه فیروزه، بابک تدین، تحلیل گر مالی و حسین نبوی موسس استارت آپ جیبیت در استیج اینوتکس ۲۰۲۱ در ۲۹ اردیبهشت ماه مورد بررسی قرار گرفت.

  • چرا ترکیب اخبار جعلی و هوش مصنوعی خطرناک است؟

    چرا ترکیب اخبار جعلی و هوش مصنوعی خطرناک است؟

    ما در زمان عجیبی زندگی می‌کنیم! چراکه به نظر می‌رسد اساساً همه چیز آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد باید باشد! در این نوشتار بناست به یکی از همین چیز‌هایی که به نظر می‌رسد نباید اینطور باشد، می‌پردازم.

  • چگونه هوش مصنوعی حاکمیت شرکتی را تغییر می‌دهد؟

    چگونه هوش مصنوعی حاکمیت شرکتی را تغییر می‌دهد؟

    سرمایه‌گذاری‌های روزافزون در فناوری هوش مصنوعی (AI) زمینه تحول شگرفی را به‌ویژه در سازمان‌های مبتنی بر فناوری به‌وجود آورده است.شرکت‌هایی که به‌دنبال هوش مصنوعی هستند ممکن است روی توانایی سیستم‌های اتوماسیونی کم‌کارآمد متمرکز شوند و بر این اساس از یک فرصت مهم چشم‌پوشی کنند؛ چراکه هوش مصنوعی می‌تواند نقش بسزایی در حاکمیت شرکتی داشته باشد.هوش‌مصنوعی می‌تواند به ساده‌سازی فرآیندهای تصمیم‌گیری کمک کرده و ایده‌های خلاقانه‌ای را از نطفه تا ایجاد دانشی داده‌محور منجر شود و بر این اساس نه‌تنها به پیش‌بینی آینده مطلوب سازمان کمک کرده بلکه سبب تعالی رهبری سازمانی نیز شود.

  • چهره‌های فناوری در جمع ۱۰ سوپرمیلیاردر سال ۲۰۲۱

    چهره‌های فناوری در جمع ۱۰ سوپرمیلیاردر سال ۲۰۲۱

    برای پولدارترین افراد دنیا سال ۲۰۲۱ سال رشد فوق العاده، ضرر بی نهایت و تفحص کم سابقه بود اما در کل سال خوبی برای سوپرمیلیاردرها به شمار رفت.