فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس تمدید شد

مهلت ثبت نام شرکت‌های نوپا و تیم‌های فناور در چهاردهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس که از 21 آذر آغاز شده بود، تا ۱۱ دی‌ ماه تمدید شد.

به گزارش بانگ اقتصاد به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مدتی قبل فراخوان چهاردهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان منتشر و ثبت نام آن از 21 آذر آغاز شد. فناوران و نوآورانی که نتوانسته‌اند طی مهلت تعیین شده قبلی در این فراخوان ثبت‌نام کنند، تنها تا 11 دی ماه برای ثبت پذیرش خود فرصت خواهند داشت.

مرکز رشد فناوری نخبگان در این دوره، پذیرای گروه‌های فعال در حوزه‌های «برق و تجهیزات الکترونیکی»، «فناوری‌های دیجیتال و IT»، «مکانیک پیشرفته و مکاترونیک»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»، «انرژی‌های تجدیدپذیر» و «نانوتکنولوژی و مواد پیشرفته» است.

علاقه‌مندان برای عضویت در مرکز رشد نخبگان فناوری باید تا 11 دی ماه با مراجعه به نشانی http://epoll.tinet.ir/760950 فرم درخواست را تکمیل و ثبت کنند.

پس از بررسی درخواست‌های ثبت شده، تیم‌هایی که مورد تایید اولیه قرارگرفتند، به مصاحبه دعوت می‌شوند و در صورت پذیرش، در فضای کار اشتراکی مرکز رشد ( کوآپ) مستقر شده و دوره‌ی آماده‌سازی خود را آغاز می‌کنند.

در طول این دوره که تیم‌ها خود را برای پذیرش نهایی در مرکز رشد، مهیا می‌کنند، از برنامه‌های متنوع و فشرده آموزشی «مهارت‌های اساسی مورد نیاز استارت‌آپ‌ها»، «عملیاتی کردن آن‌ها» و «مواجهه با این موارد در میدان عمل» بهره‌مند می‌شوند و همچنین در مراحل مختلف این دوره ارزیابی شده و در صورت رسیدن به پایان دوره، در جلسه‌ای از طرح خود دفاع خواهند کرد.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02176250162 تماس بگیرند. همچنین امکان مکاتبه با آدرس apply@techelite.ir برای کسب اطلاعات بیشتر مهیاست.

شایان ذکر است حضور در زیست‌بوم فناوری پارک فناوری پردیس، امکان بهره‌مندی شرکت‌های نوپا از فرصت همجواری و تعریف همکاری با بیش از ۲۳۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان را فراهم کرده و زمینه‌ساز ارتباط و شبکه‌سازی با بیش از ۵۰۰۰ متخصص شاغل در این پارک خواهد شد.