مطالب برچسب خورده با "طرح تیک آف"

  • 70 طرح از حمایت‌های توانمندسازی پارک فناوری پردیس برخوردار شدند

    مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک در مراسم اختتامیه طرح تیکاف؛

    70 طرح از حمایت‌های توانمندسازی پارک فناوری پردیس برخوردار شدند

    مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک پردیس در مراسم اختتامیه طرح تیکاف که همزمان هفته نکوداشت بیست سالگی پارک برگزار شد، گفت: سومین دوره طرح توانمندسازی تیکاف با ثبت نام بیش از 2600 طرح از 30 استان کشور آغاز شد و در پایان 70 طرح از حمایت های مختلف پارک برای تسهیل فرایند تجاری سازی برخوردار شدند.

  • تیکاف به تجاری‌سازی ایده‌ها و جذب سرمایه‌ کمک می‌کند

    مدیر کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس گفت:

    تیکاف به تجاری‌سازی ایده‌ها و جذب سرمایه‌ کمک می‌کند

    «احمد عسگری» مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس در آستانه برگزاری دوره جدیدی از طرح تیکاف گفت: تیکاف به افراد دارای ایده کمک می‌کند تا طرح خود را تجاری‌سازی کرده و برای آن سرمایه جذب کنند. مهلت شرکت در طرح تیکاف (https://irantakeoff.ir) تا 15 دی ماه تمدید شده است.

  • ثبت نام طرح «تیکاف» آغاز شد/ حمایت طرح تیکاف از تجاری سازی ایده‌های نو

    ثبت نام طرح «تیکاف» آغاز شد/ حمایت طرح تیکاف از تجاری سازی ایده‌های نو

    مدیرکل سرمایه گذاری و بومی سازی پارک فناوری پردیس خبر داد: ثبت نام در طرح تیکاف از امروز دوم آذر ماه آغاز شد. طرح تیکاف با هدف کوتاه کردن مسیر تجاری‌سازی ایده و کاهش هزینه‌های آن برای افراد صاحب ایده‌های نوآورانه و طرح‌های فناورانه و علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب ‌و کار اجرا می‌شود.

  • مهلت ثبت‌نام در طرح تیکاف، تمدید نمی‌شود

    مهلت ثبت‌نام در طرح تیکاف، تمدید نمی‌شود

    ثبت نام دوره جدید طرح تیکاف اوایل آذر ماه آغاز شد و پس از اتمام فرصت در نظرگرفته شده، تا نیمه دی ماه تمدید شد. آخرین فرصت ثبت‌نام در این طرح ۱۵ دی ماه به پایان می‌رسد و تمدید نمی شود.