مطالب برچسب خورده با "صنایع خلاق"

  • ایجاد شهرک‌های صنعتی صنایع خلاق در دستور کار

    معاون وزیر صمت اعلام کرد؛

    ایجاد شهرک‌های صنعتی صنایع خلاق در دستور کار

    معاون صنایع عمومی وزارت صمت با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان برتر اسباب بازی برای ورود آنها به عرصه تولید انبوه و صنعتی شدن و حضور بیشتر در بازارهای ملی و بین‌المللی، تصریح کرد: یکی از مواردی که در همین راستا وعده دادیم و در حال اجرای آن هستیم، ایجاد شهرک‌های صنعتی، تحت عنوان شهرک‌های صنایع خلاق است‌ که صنعت اسباب بازی است که می‌توانند مشابه سایر صنایع از مزایای شهرک‌های صنعتی استفاده کنند.

  • برگزاری رویداد دوشنبه استارتاپی حوزه صنایع خلاق (آفرینه)

    برگزاری رویداد دوشنبه استارتاپی حوزه صنایع خلاق (آفرینه)

    رویداد جذب سرمایه صنایع خلاق، نرم و هویت‌ساز در قالب بیست و ششمین دوره سلسله رویداد دوشنبه‌های استارتاپی و تحت عنوان آفرینه، روز 10 و 11 خرداد ماه با همکاری صندوق پژوهش و فناوری گیلان، با حضور 12 استارتاپ این حوزه، در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و به صورت حضوری و آنلاین، برگزار شد. سرمایه‌گذاران و فعالان زیست‌بوم نوآوری از طریق پلتفرم اسکای‌روم در این رویداد حاضر شدند و استارتاپ‌ها به ارائه طرح‌های نوآورانه خود به منظور جذب سرمایه پرداختند.

  • برگزاری نشست تخصصی هنرمندان صنايع دستی در غارموزه وزيری

    برگزاری نشست تخصصی هنرمندان صنايع دستی در غارموزه وزيری

    نشست تخصصی معاونت صنايع دستی اداره كل ميراث فرهنگی استان تهران با اعضای كارگروه صنايع دستی شبكه سمن‌های ميراثی، چهارشنبه 23 شهریور ماه در غارموزه وزيری برگزار شد.