سرویس اعتباری اسنپ‌پی، نوآوری برتر ایرانی در سال ۱۴۰۰

در ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی، سرویس اعتباری اسنپ‌پی به عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شد و لوح زرین این جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش سود نیوز، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر در کنار نمایشگاه این دوره با حضور فعالان در حوزه‌ها و صنایع مختلف، ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه شریف برگزار شد. در این رویداد که با حضور و سخنرانی جناب آقای سید احسان خاندوزی وزیر محترم اقتصاد همراه بود، محصول سرویس اعتباری اسنپ‌پی به عنوان نوآوری برتر ایرانی معرفی شد و از مدیران این مجموعه تقدیر به عمل آمد.

ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی

ششمین دوره جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی در چهار بخش نوآوری در محصول‌، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب و کار، فرآیند شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی با هدف اشاعه جاری‌سازی نظام مدیریت نوآوری در شرکت‌های ایرانی برگزار شد.

خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم اختتامیه این جشنواره به اهمیت روزافزون نوآوری در حوزه اقتصاد اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر در دورانی زندگی می‌کنیم که بدون تمرکز رکنی بر مساله نوآوری قابلیت ادامه حیات و بقا در اکوسیستم اقتصادی میسر نیست. در واقع بازیگر اقتصادی بدون نوآوری در زمان کوتاهی به راحتی از چرخه اقتصاد حذف خواهد شد بنابراین باید به مقوله نوآوری به چشم یکی از اصول پیشرفت اقتصادی نگاه شود.»

وی در ادامه افزود: «یکی از اهدافی که در وزارت امور اقتصادی و دارایی دنبال می‌کنیم سهولت در ورود به کسب و کار‌ها است تا در فضایی که رقابت و امکان ورود ساده به بازار وجود دارد آن‌هایی پیشرو بمانند که نوآوری و کیفیت و مزیت‌های قیمتی مطلوبتری دارند.»

در حاشیه این مراسم، جناب آقای خاندوزی به همراه هیئت همراه از غرفه اسنپ‌پی در نمایشگاه این رویداد که به موازات مراسم اختتامیه جشنواره برگزار شد بازدید کردند.

سرویس اعتباری اولین نمونه BNPL در ایران

سرویس اعتباری اسنپ‌پی به عنوان اولین نمونه مدل جهانی (BNPL(buy now pay laterدر ایران ارائه شده است. این مدل یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان دارد. با استفاده از سرویس اعتباری کاربران می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در لحظه تهیه و دریافت کنند و هزینه آن را بعدا بپردازند.

مدل BNPL در دنیا به دو صورت پرداخت اقساطی و پرداخت ماهانه عرضه می‌شود که اسنپ‌پی در حال حاضر سرویس پرداخت ماهانه آن را به صورت کامل به کاربران خود ارائه داده  و سرویس اقساطی آن نیز به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

فعال‌سازی سرویس اعتباری بدون نیاز به ضامن و اخذ هر گونه مدرکی، در لحظه انجام شده و اعتبار تخصیص داده شده بلافاصله قابل استفاده است. همچنین کاربر در استفاده از سرویس اعتباری هیچ گونه بهره‌ای پرداخت نمی‌کند.

کاربران برای ثبت‌نام در این سرویس می‌توانند از طریق بخش “سرویس اعتباری” در اپلیکیشن اسنپ اقدام کنند تا در صورت واجد شرایط بودن این سرویس برای آن‌ها فعال شود.

انتهای پیام/