کد خبر: 228
چهارشنبه , 05 خرداد 1400 - 12:07
سرور مجازی هلند چیست و چه کاربردی دارد؟

سرور مجازی هلند با توجه به سرعت خوب آن برای کاربران ایرانی و پینگ تایم پایین، از بهترین گزینه های کاربران ایرانی جهت خرید سرور مجازی خارج از کشور است.

سود نیوز، این سرورها با قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف ویندوز و لینوکس در کنار بستر اینترنت پر سرعت  از دیتاسنتر های به نام بین المللی، از امنیت و آپ تایم بالایی نیز برخوردارند که در ماه های اخیر بیشترین درصد فروش از سرور های خارج از ایران را به دست آورده اند. همچنین این سرور ها که از آنها در سایت های مختلف به نام سرور ترید هلند یا سرور بایننس هلند نیز یاد می شود، در کنار مصارف میزبانی سایت و اپلیکیشن های مختلف در خارج از کشور، مصارفی نظیر آیپی اختصاصی هلند و اینترنت پر سرعت برای تریدر ها و فعالان بازار ارز دیجیتال و کریپتو کارنسی و به خصوص کاربرانی که با سایت بایننس کار می کنند دارند.

همانطور که می دانید سرور مجازی اروپا از کشور های مختلفی قابل ارائه است که یکی از آن ها سرور مجازی از کشور هلند می باشد. سرور هلند کاربرد های بسیاری دارد که می خواهیم در اینجا برخی از آن ها را به شما معرفی کنیم. VPS سرور مجازی یا همان VPS که مخفف کلمه Virtual Private Server است یعنی سرور مجازی خصوصی. سرور مجازی را می توان به عنوان بخشی از یک سرور اختصاصی دانست که به کمک یک نرم افزار به نام مجازی ساز به چند سرور مجازی طبقه بندی می شود. لازم به ذکر است که سرور مجازی هلند در مقایسه با سرورهای اختصاصی هزینه کمتری دارد اما سطح دسترسی آن بسیار بیشتر است. در حقیقت یک سرور مجازی همان کامپیوتر است که به طور 24 ساعته در دیتا سنتر ها روشن و شما را قادر می سازد تا هر زمان که بخواهید به آن دسترسی پیدا کنید.

خرید VPN با IP ثابت برای بایننس

داشتن IP اختصاصی ثابت و دائم از برترین ویژگی های سرور مجازی هلند می باشد. شما می توانید با خرید VPS یا همان سرور هلند آن را بصورت ماهیانه یا سالیانه برای خود در نظر بگیرید و تا وقتی که تمدید شود IP مخصوص شما خواهد ماند. سرور های مجازی همانند کامپیوتر معمولی می باشند که دارای سیستم عامل ویندوز است و شما قادر خواهید بود تا هر مدل ویندوزی را روی این نوع سرور ها نصب نمایید این در حالی است که معمولا روی سرور مجازی بایننس 2016 نصب می شود. پس گفتیم سرور مجازی هلند مانند یک کامپیوتر معمولی است با این تفاوت که سرعت و قدرت پردازش بسیار بالاتری دارد. سرعت اینترنت فوق العاده سرور مجازی هلند باعث می شود تا بتوانید دانلود و آپلود را خیلی راحت تر انجام دهید. سرعت سرور اغلب به تا 10 گیگا بیت بر ثانیه نیز می رسد.

سرور هلند CPU  پرقدرت و هاردSSD بسیار پر سرعتی دارد. این مشخصات باعث می شود تا شما بتوانید هر نوع نرم افزاری را روی سرور مجازی نصب نمایید. همچنین شما قادر خواهید بود تا با استفاده از تمام دستگاه ها از جمله گوشی موبایل، لپتاپ، کامپیوتر رومیزی و... وارد سرور هلند شوید.

چطور از سرور مجازی هلند استفاده کنیم؟

همانطور که پیش از این گفتیم سرور های مجازی همان کامپیوترهایی هستند که در دیتا سنترهای سراسر دنیا شبانه روز روشن و آماده استفاده هستند . هنگامی که شما یک سرور هلند و یا سایر کشور ها را  خریداری می کنید اینطور است که یک کامپیوتر دیگر در یک کشور دیگر با اینترنت همان کشور و آی پی همان کشور و علاوه بر این با منابع قدرتمند و سرعت بالا را مورد استفاده قرار می دهید و در اینجاست که دسکتاپ آن کامپیوتر در کشور دیگر را روی کامپیوتر خودتان می توانید ببینید. حتما این سوال برایتان پیش می اید که چطور به آن کامپیوتر( سرور مجازی هلند) متصل شوید؟ برای اینکار لازم است تا به آن کامپیوتر ریموت بزنید به این معنی که از راه دور به آن کامپیوتر وصل شوید و همچنین مانیتور آن کامپیوتر را از خانه خود بر روی کامپیوتر یا گوشی شخصیتان ببینید و بتوانید آن را کنترل کنید.

به منظور ریموت زدن لازم است تا از نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن استفاده نماییم.  نرم افزار مخصوص ریموت یک نرم افزار پیش فرض ویندوز می باشد و نیازی نیست تا آن را روی ویندوز دانلود کنید ولی اگر می خواهید با گوشی اندرویدی و آیواِسی خود وارد سرور شوید باید این نرم افزار را دانلود نمایید. بعد از نصب Remote desktop connection  آی پی سروری که خریدید را وارد می کنید و بعد می توانید وارد سرور هلند و یا هر نوع سرور دیگری که مد نظر دارید شوید. شما می توانید از شرکت توشن که ارائه دهنده برترین انواع سرور مجازی هلند است VPS مورد نظرتان را تهیه کنید.

آشنایی با کاربرد های VPS هلند

سرور مجازی کاربرد های بسیاری دارد. VPS به خاطر داشتن سرعت بالا و همچنین پینگ پایین برای فعالیت در بازار بورس ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کاربران برای به دست آوردن نتیجه بهتر در معاملات سهام و عرضه اولیه  که به آن سرخطی زدن نیز می گویند، شرکت می کنند. به این نوع سرور مجازی یا VPS سرور مجازی بورس می گویند.

سرور دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم سروری است که در دیتا سنتر کشورهای مختلف اروپایی یا آسیایی قرار دارد و برای افرادی که باید از موقعیت جغرافیایی آن کشور  به کسب و کار اینترنتی خود مشغول باشند، مناسب است مثلا  با خرید سرور مجازی هلند می توانید مانند یک شهروند هلندی از آنجا به اینترنت و سایت های اینترنتی وصل شوید و هیچ نوع محدودیتی برای کار با سایت هایی که به کاربری از این کشور محدود می شوند، نخواهید داشت. همانطور که می دانید سرورمجازی IP ثابت دارد و برخی از سرور مجازی بایننس به منظور ترید کردن در صرافی ارز های دیجیتال استفاده می کنند، چرا که تریدر ها به IP ثابت نیاز دارند.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه در پاسخ به سوالی که در ابتدا مطرح کردیم یعنی آی پی ثابت برای ترید در بایننس را از کجا بخریم؟ و از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف من جمله آلمان، فنلاند، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و ... بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید.

منبع:

https://toshan.net/vps/netherlands-virtual-private-server