مطالب برچسب خورده با "سازمان فناوری های نوین شهرداری تهران"

  • امکان امتیازدهی به پروژه‌های محلات در «تهرانِ من» فراهم شد

    امکان امتیازدهی به پروژه‌های محلات در «تهرانِ من» فراهم شد

    یکی از سیاست‌های کلیدی برنامه تهران هوشمند، افزایش مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت شهر است. «محله‌محوری» یکی از پروژه‌هایی است که با این نگاه در شهرداری تهران تعریف شده است. به کمک این پروژه این امکان فراهم می‌شود که شهروندان ضمن کسب آگاهی از اطلاعات محله خود در قالب یک داشبورد، بتوانند در انتخاب پروژه‌های محله خود مشارکت فعالانه داشته باشند. در همین راستا بخش محله‌محوری به عنوان جدیدترین بخش به سامانه «تهرانِ من» افزوده شده است.

  • توجه ویژه به ‌بلاک‌چین در برنامه تهران هوشمند

    توجه ویژه به ‌بلاک‌چین در برنامه تهران هوشمند

    مدیرعامل فاوای شهرداری تهران در مراسم‌ افتتاحیه نخستین کنفرانس بین‌الملی بلاک‌چین-رمزارزها و اقتصاد جهانی که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شد در خصوص کاربردهای بلاک‌چین در شهرهای هوشمند و همچنین نگاه برنامه تهران هوشمند برای استفاده از این فناوری توضیح داد.

  • چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی برگزار می‌شود

    با شعار تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال؛

    چهارمین رویداد بین المللی «تهران هوشمند» به صورت مجازی برگزار می‌شود

    چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند، با شعار«تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی و طی روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

  • سامانه TOD رونمایی شد

    در بیست‌و‌یکمین جلسه شورای راهبردی تهران هوشمند؛

    سامانه TOD رونمایی شد

    هم‌زمان با بیست‌و‌یکمین جلسه شورای راهبردی تهران هوشمند و با حضور شهردار تهران و سایر اعضا از سامانه TOD (توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی انبوه‌بر) رونمایی شد.

  • شهرداری تهران به دنبال افزایش احساس تعلق به شهر در شهروندان است

    سرپرست سازمان فاوا در ششمین اجلاس عمومی مجمع شهرداران آسیایی عنوان کرد:

    شهرداری تهران به دنبال افزایش احساس تعلق به شهر در شهروندان است

    سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری امروز هجدهم اسفندماه طی سخنانی در ششمین اجلاس عمومی مجمع شهرداران آسیایی، با تاکید بر توسعه پروژه‌های محله‌محور در افزایش سرمایه اجتماعی شهری، گفت: شهرداری تهران به دنبال انجام اقداماتی است که احساس تعلق به شهر را در شهروندان افزایش ‌دهد. در این راستا، بهره‌برداری از ابزارهای دیجیتال در راستای توانمندسازی جوامع محلی، به بهبود اقتصاد محلی و برابری کمک می‌کند.