مطالب برچسب خورده با "رویداد"

  • رویداد استارتاپی سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

    رویداد استارتاپی سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

    صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، انجمن علمی حسابداری واحد تهران غرب و سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن به عنوان کارگزار برگزاری رویداد، رویداد استارتاپی سرای نوآوری را در حوزه‌ فناوری‌های آموزشی، چهارشنبه، 20 اسفندماه 99 برگزار کرد.

  • رویداد جذب سرمایه در حوزه بازی و سرگرمی برگزار شد

    رویداد جذب سرمایه در حوزه بازی و سرگرمی برگزار شد

    رویداد جذب سرمایه در حوزه بازی و سرگرمی، در قالب سی و یکمین دوره از سلسله رویداد دوشنبه‌های استارتاپی، در تاریخ ۱۲مهر توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و کارن کراد، برگزار گردید.

  • رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار شد

    رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار شد

    رویداد جذب سرمایه در حوزه تجهیزات پزشکی، صبح امروز با حضور ۶ استارت‌آپ این حوزه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد. ۳۵۹ کاربر، شامل سرمایه‌گذاران و مخاطبان رویداد از طریق پلتفرم اسکای‌روم و سامانه آپارات، بصورت آنلاین در برنامه حاضر شدند و استارت‌آپ‌ها به منظور جذب سرمایه به ارائه پرداختند.

  • رویداد دوشنبه استارتاپی در حوزه معدن و صنایع معدنی، برگزار شد

    رویداد دوشنبه استارتاپی در حوزه معدن و صنایع معدنی، برگزار شد

    رویداد دوشنبه استارتاپی در حوزه معدن و صنایع معدنی، با حضور ۶ استارتاپ این حوزه برگزار شد.

  • فرصت‌های جدید مشتری‌مداری استارت‌آپی در بازار خودرو کشور بررسی شد

    فرصت‌های جدید مشتری‌مداری استارت‌آپی در بازار خودرو کشور بررسی شد

    رویداد “جذب سرمایه در حوزه خودرو” از سلسله رویدادهای “دوشنبه‌های استارتاپی” صبح امروز، ۱۲ آبان ماه ۹۹ به صورت آنلاین و با حضور مدیران کسب و کارهای نوپا در حوزه خودرو و جمعی از اصحاب رسانه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

  • فینوهک، رویدادی برای حل چالش‌های روز فین‌تک

    یک چالش بردار و با سرمایه‌گذار دست بده!

    فینوهک، رویدادی برای حل چالش‌های روز فین‌تک

    رویداد رقابتی فینوهک در چهار حوزه ولث‌تک (WealthTech)، اینشورتک (InsurTech)،‌ رگ‌تک (RegTech) و پرداخت (PayTech) و براساس حل چالش‌های روز فین‌تک، توسط شرکت توسعه کسب‌و‌کارهای نوگرای تجارت (تکنوتجارت) و مرکز نوآوری فینووا برگزار می‌شود.

  • گوش‌های رگولاتور برای شنیدن صدای تحول خواهی بسته است

    در دومین رویداد 9 ژانویه مطرح شد؛

    گوش‌های رگولاتور برای شنیدن صدای تحول خواهی بسته است

    سالن همایش‌های کتابخانه ملی روز نوزدهم دی ماه میزبان دومین رویداد آینده کسب و کارهای بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال بود. این رویداد به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد و شامل سه سخنرانی و چهار پنل تخصصی بود. در یکی از پنل‌های برگزارشده نمایندگانی از سوی حاکمیت نیز حضور داشتند و انتقادات و مشکلات فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری را شنیده و وعده‌هایی مبنی بر تغییر وضعیت به خصوص درمورد اینترنت و همچنین رگولاتوری رمزارز دادند.

  • محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، «نونمایی» می‌شوند

    محصولات شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، «نونمایی» می‌شوند

    رویداد «نونمایی» با هدف معرفی محصولات پارک فناوری پردیس، برگزار می‌شود. در این دوره از نونما که ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود، ۳ محصول حوزه سلامت معرفی خواهند شد.

  • مسیر شغلی روابط عمومی مدرن (PR)

    مسیر شغلی روابط عمومی مدرن (PR)

    احتمالا برای شما هم پیش اومده باشه که داخل یک سایت کاریابی موقعیت شغلی روابط عمومی رو سرچ کرده باشید و با کلی موقعیت شغلی مختلف مثل مسئول دفتر و پاسخگویی تلفن و منشی و…مواجه شده باشید!