راه‌اندازی بخش‌های دندانپزشکی و فیزیوتراپی درمانگاه شهرداری منطقه۹

در راستای ارتقاء کیفیت خدمت رسانی و امکان دسترسی مناسب به خدمات درمانی برای شهروندان، بخش‌های دندانپزشکی و فیزیوتراپی درمانگاه شهرداری واقع در انتهای بلوار استاد معین شروع بکار کرد.

به گزارش سود نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به کمبود سرانه های درمانی در غرب پایتخت، فاز دوم درمانگاه شهرداری منطقه۹ راه اندازی شد.

وی افزود: این درمانگاه دارای مساحت ۸۰۰ متر مربع می باشد که فاز اول  در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ با بخش‌هایی همچون؛ اورژانس، پزشک عمومی، چشم پزشکی، آزمایشگاه، غرفه عینک و داروخانه افتتاح شد.شهردار منطقه۹ عنوان کرد: در فاز دوم درمانگاه مذکور و با توافق‌نامه‌های صورت گرفته با شرکت شهر سالم و اخذ مجوزهای لازم، بخش‌های فیزیوتراپی و دندانپزشکی فعالیت خود را آغاز کرد.

مرتضوی یادآور شد: از بیمه‌های تحت پوشش درمانگاه شهرداری منطقه۹ می‌توان به بیمه تامین اجتماعی، خدمات درمانی، بیمه سلامت و بیمه‌های عمومی اشاره کرد و تسهیلات اعطایی به پرسنل مجموعه شهری در این درمانگاه طبق تعرفه‌های شرکت شهر سالم انجام می شود.

این مقام ارشد شهری منطقه۹  در خاتمه ابراز امیدواری کرد: امید است با افتتاح فاز دوم بتوان قدمی در راستای خدمت رسانی شایسته‌تر به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها برداشت.

لازم به ذکر است مراسم افتتاح بخش‌های دندانپزشکی و فیزیوتراپی درمانگاه شهرداری منطقه۹ با حضور سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹، امیر نورمحمدی مدیر عامل شرکت شهر سالم و مدیران شهری برگزار شد.

انتهای پیام/