ده تخصص پرطرفدار در مشاوره آنلاین پزشکی به روایت پلتفرم آنلاین سلامت بقراط

پلتفرم آنلاین سلامت بقراط با ارائه اطلاعاتی درباره روند استفاده کاربران از خدمات این پلتفرم آنلاین سلامت 10 تخصص برتر و پرطرفدار این پلتفرم را معرفی کرد. علاوه بر آن در این گزارش بقراط 10 تخصص‌ برتر حاضر در این پلتفرم، بیشترین تقاضای مشاوره آنلاین، تصویری و متنی را معرفی کرده است.

به گزارش‌ سود نیوز، پلتفرم آنلاین سلامت بقراط که در مسیر پیش روی در سمت و سوی تبدیل شدن به بیمارستان مجازی در حرکت است زمینه مدیریت مطب، نسخه نویسی، نوبت دهی، مشاوره آنلاین پزشکی خدمات متفاوتی به کاربران و پزشکان ارایه می‌دهد و با مشاوره آنلاین و از راه دور سعی کرده دسترسی کاربران به پزشکان را سرعت بخشیده و بخشی از دغدغه افراد در دسترسی و مشاوره با پزشک را از میان بردارد.  دسترسی به این تخصص‌ها در شرایط دنیای امروز که زمان و سرعت عمل اهمیت قابل توجهی در راستای توسعه و پیشبرد زندگی را دارد، تلاش کرده تا دسترسی به امکانات حوزه سلامت، با بیشترین سرعت ممکن و البته حفظ کیفیت قابل توجهی به کاربران ارائه شود.

دسترسی به تخصص‌های پزشکی در پی همه‌گیری کرونا و مشکلاتی که در جریان نوبت‌دهی پزشکی شکل گرفت با چالش‌هایی روبرو شد. این چالش‌ها برای پلتفرم سلامت بقراط نه تنها به معنی دور شدن از اهداف بقراط نبود، بلکه دستور کار نانوشته جذابی در اختیار آن قرار داد.

با استفاده از پلتفرم آنلاین سلامت بقراط، بیماران با اعتماد، آرامش و همچنین دانش و مطالعه کافی درباره عملکرد یک پزشک به او مراجعه می‌کنند.

بر اساس اطلاعات استخراج شده از پلتفرم آنلاین سلامت بقراط 10 تخصص برتر این پلتفرم شناسایی و معرفی شدند. این 10 تخصص برتر به ترتیب شامل، چشم پزشکی، روان‌پزشکی، مامایی، عمومی، گوارش، زنان و زایمان، جراحی پستان، بیماری‌های داخلی، غدد درون ریز و متابولیسم و قلب و عروق می‌شود.

کدام پزشکان و متخصصان رغبت بیشتری به ارایه مشاوره آنلاین دارند؟

در بین این 10 تخصص برتر، پزشکانی که استفاده بیشتری از بقراط به عنوان پلتفرم آنلاین سلامت دارند هم قابل توجه هستند. این پزشکان با استفاده از پلتفرم آنلاین سلامت بقراط در حقیقت عدالت دسترسی به خدمات پزشکی را بیش از همیشه برای جامعه و به طور خاص کاربران خود فراهم کرده‌اند.

پزشکان عمومی، قلب و عروق، زنان و زایمان، روانپزشکی و کودکان در واقع بیشترین استفاده از پلتفرم آنلاین سلامت بقراط را دارند. اولین برداشتی که با دیدن این اطلاعات می‌توان داشت، ارتباط نزدیک‌تری است که پزشکان متخصص در این عناوین ارتباط و نزدیکی قابل توجهی با فناوری و استفاده از امکانات آن برای نزدیکی و ارتباط و موثر و  بیشتر با بیماران خود دارند.

تخصص های پرطرفدار در مشاوره آنلاین

سوی دیگر ماجرا کاربران و به طور خاص افرادی قرار دارند که انتخابشان استفاده از خدمات و مشاوره آنلاین سلامت است. شیوه‌ای که دیگر با استفاده از آن قرار نیست ساعت‌ها پشت چراغ قرمز زمان از دست بدهید یا حتی در صف طولانی انتظار در مطب دکتر زمانتان از دست برود، آن هم صرفا برای یک مشاوره پزشکی.

ارائه امکان مشاوره پزشکی در بقراط، کاربران را از درگیری با کابوس‌های ترافیکی و نگرانی از سوالی پزشکی در ساعت غیر کاری پزشکان در مطب رها کرده است. در این روند جالب است که بیشترین درخواست مشاوره آنلاین پزشکی برای روانپزشکی، قلب و عروق، عمومی، مامایی و اندویورولوژی ثبت شده است.

پرطرفدارترین تخصص‌ها در مشاوره تصویری و متنی

گاهی بیمار با وجود انتخاب مشاوره پزشکی آنلاین به دنبال گزینه دیگری برای ارتباط موثرتر با پزشک متخصص خود است. طی این فرایند بیمار علاقه‌مند به رویارویی تصویری با پزشک و ارائه توضیحاتی تقریبا بالینی است. در چنین مواردی هم همچنان روانپزشکان در گروه تخصص‌هایی قرار دارند که افراد گزینه ارتباط تصویری را برای آنها روشن می‌کنند.

کاربران بقراط، هم‌راستا با روانپزشکی، بیشترین تقاضای مشاوره تصویری برای چشم‌پزشکی، زنان و زایمان، مامایی و گوارش را داشته‌اند.

اما نکته قابل توجه در اینباره علاقه‌ای است که کاربران برای دریافت مشاوره متنی از پزشکان دارند. دقیقا همین تخصص‌ها توسط کاربران علاقه‌مند به مشاوره متنی هم انتخاب شده است. مامایی، چشم پزشکی، روان‌پزشکی، زنان و زایمان و همچنین گوارش در بین انتخاب کاربران برای استفاده از خدمات پلتفرم سلامت آنلاین در جریان دریافت خدمات مشاوره متنی قرار دارد.

انتهای پیام/