کد خبر: 439
يكشنبه , 10 بهمن 1400 - 11:59
توزیع عادلانه امکانات در کلیه فازهای پرند

شهردار پرند با حضور در مسجد امام جواد (ع) شهرک آفتاب از آمادگی مدیریت شهری برای اقدامات توسعه محور و توزیع عادلانه امکانات در کلیه فازهای این شهر، خبر داد.

به گزارش سود نیوز به نقل از  افق تهران، حمیدرضا اله یاری شهردار پرند با اعلام آمادگی مدیریت شهری برای اجرای پروژه های توسعه محور و خدمات رسانی مطلوب به همه فازهای شهر، بیان کرد: مدیریت فاز ۳ پرند پس از سال ها، سرانجام با مذاکرات تخصصی و فشرده طی ۲ ماه اخیر به شهرداری پرند واگذار گردید که گام مهم و سرآغازی برای مدیریت یکپارچه شهری است.

اله یاری ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر خود را خدمتگزار همه مردم می‌دانند و امیدواریم با تعامل ایجاد شده مابین مدیریت شهری و شرکت محترم عمران و اجرای دقیق تفاهم نامه از سوی این شرکت، مطالبه ی مدیریت یکپارچه شهری به طور کامل محقق شود و سایر فاز ها طبق یک برنامه زمانبندی و مشخص به شهرداری واگذار گردد.

شهردار پرند همچنین با اشاره به برخی از پروژه های مدیریت شهری در فازهای مسکن مهر، یادآور شد: رویکرد ما در مدیریت شهری بر این است که تا زمان تحویل سایر فاز ها نیز شهر را رها نکرده و اقدامات و پروژه های توسعه محور را در فاز های مسکن مهر به اجرا برسانیم که احداث ۳ زمین چمن مصنوعی و بازار های میوه و تره بار در فازهای ۳ تا ۶ بخشی از این اقدامات است و به زودی اجرایی می شود.

این معاون سابق شهرداری تهران با تاکید بر اینکه توسعه شهر باید به طور متوازن و عادلانه محور پیش‌رود، خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای پرند برنامه های مهمی برای همه فازها در نظر گرفته و اعضای محترم شورا خود را نماینده همه مردم می‌دانند و ما آماده ایم با همکاری شرکت عمران وظایف ذاتی و رسالت‌مان را در کلیه فاز ها به انجام برسانیم.

انتهای پیام/