تبدیل نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک، به یک برند جهانی در صنعت نمایشگاهی

استاندارهای نمایشگاه کاشی و سرامیک، در سطح بین المللی است و اکنون این نمایشگاه به عنوان نماد صنعت کاشی و سرامیک کشور شناخته می شود.

به گزارش سود نیوز، مهندس عزیززاده، مدیر انجمن صنفی کاشی و سرامیک کشور در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک کشور با اعلام این خبر گفت: برگزاری این  نمایشگاه در سطح بین المللی و تجربه ۲۸ سال برگزاری آن، این گردهمایی را در سطح تجارت جهانی قرار داده و  به عنوان یک نمایشگاه شاخص در میان تجار، صادر کنندگان و تولید کنندگان کشورهای مختلف جهان شناخته می شود.

وی با اشاره به صادرات کاشی و سرامیک به بیش از ۵۰ کشور جهان گفت: در روزهای برگزاری نمایشگاه، شاهد حضوری میهمانانی از  تعداد زیادی از کشور ها در این نمایش هستیم که اغلب این بازدیدها به منجر به قراردادهای صنعتی و صادراتی می شود.
 
مهندس عزیززاده  با بیان اینکه تولید کاشی و سرامیک در رتبه پنجم جهانن قرار داریم گفت: در نمایشگاه امسال،  نزدیک  به ۲۰ درصد به فضای نمایشگاهی اضافه شده و در فضایی نزدیک به ۴۰ هزار مترمربع، در هفت گروه کالایی،  دستاوردها، محصولات، نوآوری ها و ظرفیت های صنعت کاشی و سرامیک کشور معرفی می شود.

انتهای پیام/