مطالب برچسب خورده با "بلاکچین"

  • تهران؛ میزبان چهارمین رویداد تخصصی بلاک­دی با محوریت بلاک­چین

    بلاک­چین فناوری قرن؛

    تهران؛ میزبان چهارمین رویداد تخصصی بلاک­دی با محوریت بلاک­چین

    سلسله رویدادهای بلاک­دی ایران با شعار "بلاک­دی فرصتی برای به روز ماندن" توسط هلدینگ راه نو و شرکت توزیع فناور، با هدف افزایش سطح دانش و هم افزایی جمعی متخصصان و علاقه مندان به فناوری بلاک­چین در ایران شکل گرفته است.

  • توجه ویژه به ‌بلاک‌چین در برنامه تهران هوشمند

    توجه ویژه به ‌بلاک‌چین در برنامه تهران هوشمند

    مدیرعامل فاوای شهرداری تهران در مراسم‌ افتتاحیه نخستین کنفرانس بین‌الملی بلاک‌چین-رمزارزها و اقتصاد جهانی که به صورت غیرحضوری برگزار می‌شد در خصوص کاربردهای بلاک‌چین در شهرهای هوشمند و همچنین نگاه برنامه تهران هوشمند برای استفاده از این فناوری توضیح داد.

  • چرا ترکیب اخبار جعلی و هوش مصنوعی خطرناک است؟

    چرا ترکیب اخبار جعلی و هوش مصنوعی خطرناک است؟

    ما در زمان عجیبی زندگی می‌کنیم! چراکه به نظر می‌رسد اساساً همه چیز آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد باید باشد! در این نوشتار بناست به یکی از همین چیز‌هایی که به نظر می‌رسد نباید اینطور باشد، می‌پردازم.

  • درخواست کسب‌وکارها و تشکل‌های صنفی برای مقررات‌گذاری حوزه رمزارز و دوری از رفتارهای هیجانی

    درخواست کسب‌وکارها و تشکل‌های صنفی برای مقررات‌گذاری حوزه رمزارز و دوری از رفتارهای هیجانی

    به منظور ایجاد هم‌صدایی بخش خصوصی در زمینه مقررات‌گذاری در حوزه رمزارزها نشست همفکری با حضور نمایندگانی از انجمن‌های فین‌تک و بلاکچین ایران، کمیسیون رمزارز و بلاکچین نصر کشور و مدیران صرافی‌های رمزارز و فعالین حوزه کسب‌وکاری تشکیل شد.

  • دعوت چینووا از فعالان حوزه کارآفرینی

    دعوت چینووا از فعالان حوزه کارآفرینی

    استارتاپ استودیوی "چینووا" مکمل زنجیره استارتاپی کشور، نام خود Chainova را از ترکیب دو کلمه Chain به معنی زنجیره و Nova به معنی ستاره جدید گرفته است تا هم فعالیت در حوزه بلاک‌چین (زنجیره بلوک) را نشان دهد و هم بر تعهد خود مبنی بر ساخت زنجیروار ستاره‌های جدید در زیست‌بوم کارآفرینی و استارتاپی ایران تاکید کند.

  • شنبه؛ آخرین مهلت خوداظهاری دستگاه‌های استخراج رمزارز

    شنبه؛ آخرین مهلت خوداظهاری دستگاه‌های استخراج رمزارز

    رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران از آخرین مهلت خوداظهاری تجهیزات استخراج ارزهای دیجیتال خبر داد.

  • گوش‌های رگولاتور برای شنیدن صدای تحول خواهی بسته است

    در دومین رویداد 9 ژانویه مطرح شد؛

    گوش‌های رگولاتور برای شنیدن صدای تحول خواهی بسته است

    سالن همایش‌های کتابخانه ملی روز نوزدهم دی ماه میزبان دومین رویداد آینده کسب و کارهای بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال بود. این رویداد به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد و شامل سه سخنرانی و چهار پنل تخصصی بود. در یکی از پنل‌های برگزارشده نمایندگانی از سوی حاکمیت نیز حضور داشتند و انتقادات و مشکلات فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری را شنیده و وعده‌هایی مبنی بر تغییر وضعیت به خصوص درمورد اینترنت و همچنین رگولاتوری رمزارز دادند.