برگزاری دومین رویداد نونمایی با معرفی ۳ محصول فناورانه

دومین رویداد نونمایی در تاریخ ۱۱ مرداد سال جاری با معرفی ۳ محصول فناورانه در حوزه علوم شناختی برگزار می‌گردد.

سود نیوز، پارک فناوری پردیس در سال 1381 تاسیس و هم اکنون به عنوان بزرگترین پارک فناوری خاورمیانه توانسته است میزبان بیش از 250 شرکت فناور  و دانش‌بنیان باشد. شرکت‌های عضو پارک توانسته‌اند با تکیه بر دانش بومی شده و توسعه فناوری‌های روز دنیا،  تاکنون بیش از 1000 محصول در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد شیمیایی و ... به بازار عرضه نمایند که هرکدام جایگزین نمونه‌ی خارجی و یا رفع‌کننده نیازهای جامعه است.

پارک فناوری پردیس در راستای توسعه بازار این محصولات ‌و با هدف معرفی بیشتر و بهتر محصولات به جامعه، رویداد نونمایی را برگزار می‌کند. در این رویداد که ۱۱ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود سه محصول «گجت هوشمند مدیریت فردی» با کاربرد در حوزهای نورومارکتینگ، منابع انسانی، سلامت محیط کار و روانشناسی ، «فیورگجت» با کاربرد در پایش پیوسته، تحلیل و اشتراک دمای بدن و «دستگاه الکتروانسفالوگراف و الکترومایوگراف» جهت ثبت و نمایش فعالیت مغز، عصب و عضله معرفی شده و امکان مذاکره برای دریافت اطلاعات بیشتر وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند  به منظور انجام هماهنگی‌های لازم، مراتب حضور از طريق شماره‌تماس 28429709 به دبيرخانه اجرايي رویداد (شرکت نوروبیز) اطلاع داده و فرایند ثبت نام را انجام دهند.


اطلاعات بيشتر در وب‌گاه رویداد به آدرس www.nonamayi.ir موجود مي‌باشد.