تیتر سه

  • چرا کارمندان شبکه بانکی در برنامه واکسیناسیون قرار ندارند؟

    چرا کارمندان شبکه بانکی در برنامه واکسیناسیون قرار ندارند؟

    شعب بانکی به رغم همه هشدارها و تمهیدات شبکه بانکی، یکی از شلوغ ترین مراکز شهری وشاهراه انتقال ویروس کرونا است به طوری که شعب اینک در لیست ۳ مکان پرریسک ابتلا به کرونا ویروس قرار دادند و قطعا کارمندان شعب با توجه به اهمیت حضور در محل کار و ضرورت فعالیت شعب بانکی، قطعا باید یکی از اولویت های مهم دریافت واکسن کرونا به شمار آیند.

بانک و بیمه

  • اضافه‌شدن بانک صادرات به جمع بانک‌های دارای CRS توسن‌تکنو

    اضافه‌شدن بانک صادرات به جمع بانک‌های دارای CRS توسن‌تکنو

    پس از نصب و راه‌اندازی موفق راهکار BCR و CRS توسن‌تکنو در بانک‌های ملی ایران، سپه (حکمت ایرانیان سابق)، شهر، آینده، ایران زمین، سامان، دی، اقتصاد نوین و رفاه کارگران، بانک صادرات ایران نیز به جمع دریافت‌کنندگان این راهکار از شرکت توسن‌تکنو اضافه شد. بدین‌ترتیب تعداد بانک‌های دریافت‌کننده راهکار BCR و CRS توسن‌تکنو به ۱۰ بانک رسید.

  • بانک ایران زمین عضو بازار بین بانکی ارزی شد

    بانک ایران زمین عضو بازار بین بانکی ارزی شد

    بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با درخواست‌ بانک ایران زمین در خصوص تقاضای دسترسی به پورتال ارزی و سامانه تامین ارز و سامانه نیما و همچنین عضویت در بازار بین بانکی ارز تهران موافقت کرد.

  • کسب 6 رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک سپه

    خبر، مصاحبه و گزارش نشریات بانک سپه در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات برترین شدند

    کسب 6 رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک سپه

    پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با مشارکت واحدهای روابط عمومی سراسر کشور به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی برگزار شد که بانک سپه در بخش های نشریه داخلی (گزارش) رتبه اول، نشریه داخلی (مصاحبه ) رتبه اول ، نشریه داخلی (خبر) رتبه اول نشریه داخلی (مقاله) رتبه دوم، تحلیل محتوا رتبه دوم در سطح ملی را از آن خود کرد و همچنین در بخش نشریه داخلی (سرمقاله ) از روابط عمومی این بانک تقدیر شد.

  • تبیین عملیات اجرایی پروژه ملی ادغام بانکی توسط چقازردی

    تبیین عملیات اجرایی پروژه ملی ادغام بانکی توسط چقازردی

    با برگزاری مجمع عمومی عادی بانک انصار در سی‌ام آذرماه سال 1399، ادغام بانک‌های مهر اقتصاد، قوامین، حکمت ایرانیان، انصار و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه به پایان رسید، ماموریتی که از سوی بالاترین مقامات کشور همچون رییس جمهور و معاون اول وی به عنوان موفقیت بزرگ و از جمله افتخارات دولت عنوان شد.

  • برگزاری دوره آموزشی حفاظت در بانک ایران زمین

    برگزاری دوره آموزشی حفاظت در بانک ایران زمین

    دوره آموزشی حفاظت از گفتار، افراد و اماکن با حضور معاون حراست بانک مرکزی جمهوری اسلامی، مدیر امور حراست و جمعی از مدیران و کارکنان حراست بانک ایران زمین، با هدف ارتقاء مهارت های کنترلی و پیشگیری و آشنایی با وظایف قانونی، در ساختمان میرداماد بانک ایران زمین برگزار شد.

  • با طرح «طراوت» کارخانه‌ها نقد می‌فروشند، مردم نسیه می‌خرند

    مدیرعامل بانک صادرات ایران در هشتمین وبینار «حسابداری مدیریت» عنوان کرد؛

    با طرح «طراوت» کارخانه‌ها نقد می‌فروشند، مردم نسیه می‌خرند

    حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در هشتمین وبینار «حسابداری مدیریت ایران»، طرح‌های طراوت تولید، توسعه و مسکن را در بحث تأمین مالی و کاهش «هزینه مبادله» مؤثر دانست و از تمرکز بانک صادرات ایران بر آن دسته از ارکان و عوامل تولید که برای صنعت و اقتصاد کشور ارزش افزوده ایجاد می‌کنند، سخن گفت.

  • آغاز به کار آزمایشی پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین

    آغاز به کار آزمایشی پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین

    طی مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک ایران زمین پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد.

  • بازدید مدیر امور حراست بانک ایران زمین، از شعب استان تهران

    بازدید مدیر امور حراست بانک ایران زمین، از شعب استان تهران

    مدیر امور حراست بانک ایران زمین، در راستای انجام بازرسی های دوره ای و تقویت امنیت شعب از تعدادی از شعب استان تهران بازدید کرد.

  • سهامداران شرکت‌های «خبهمن»، «ولبهمن» و «خودکفا» سود سهام خود را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنند

    سهامداران شرکت‌های «خبهمن»، «ولبهمن» و «خودکفا» سود سهام خود را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنند

    ​بانک صادرات ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی سهامداران حقیقی شرکت‌های «گروه بهمن» با نماد «خبهمن»، «بهمن لیزینگ» با نماد «ولبهمن» و «اقتصادی و خودکفایی آزادگان» با نماد «خودکفا» می‌توانند از روز دوشنبه اول دی‌ماه ٩٩ به مدت یک سال برای دریافت سود سهام این شرکت‌ها در سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه ٩٨ به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

  • قدردانی مدیران استان های یزد و فارس بانک ایران زمین از کادر درمان

    قدردانی مدیران استان های یزد و فارس بانک ایران زمین از کادر درمان

    مدیران شعب استان های فارس و یزد بانک ایران زمین به اتفاق هیات همراه با حضور در چندین بیمارستان در این استان ها به پاس تشکر از کادر درمان که در شرایط حساس بیشترین زحمت را متقبل شده اند، قدردانی کردند.