انتصاب سرپرستان جدید شعبه غرب تهران و مجتمع مرکز بیمه میهن

با احکام جداگانه دکتر مصطفوی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بیمه میهن، وحید قدس و مسعود مجیدی به ترتیب به عنوان سرپرست شعبه غرب تهران و مجتمع مرکز منصوب شدند.

به گزارش سود نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، مدیرعامل بیمه میهن در احکام صادره، ابراز امیدواری کرده است که ایشان با استعانت از پرودگار متعال و با همکاری و بهره گیری از توانمندی کارکنان و شبکه فروش و با سرلوحه قرار دادن راهبرد مدیریت ریسک، بازاریابی، فروش و مشتری مداری؛ زمینه تحقق اهداف بیمه میهن را فراهم نمایند.


معارفه سرپرست جدید شعبه غرب تهران


در مراسمی با حضور دکتر کریمی معاون مالی، اقتصادی و سرمایه انسانی و سعید صمدی فر مدیر امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی، وحید قدس به عنوان سرپرست جدید این شعبه معرفی شد و حکم خود را که به امضای مدیرعامل رسیده است از معاون مالی دریافت کرد.


دکتر کربمی در این مراسم ابراز امیدواری کرد که سرپرست جدید به اتفاق همکاران و شبکه فروش متبوع بتواند با فعالیت پررنگ تر مسیر دستیابی به اهداف شرکت را تقویت و هموارتر کند و در راستای افزایش پورتفوی گام های ارزنده ای بردارد و منشا خدمات مطلوب برای بیمه گذاران باشد.


معارفه سرپرست جدید مجتمع مرکز


همچنین در مراسم دیگری با حضور مهدی گشادرو معاون فنی و سعید صمدی فر مدیر امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی در شعبه مجتمع مرکز، مسعود مجیدی نیز به عنوان سرپرست جدید این شعبه معرفی گردید. در این مراسم از خدمات وحید قدس در مدت تصدی سرپرستی مجتمع مرکز قدردانی شد.