تیتر سه

استارت‌آپ‌ها

  • جذب سرمایه استارتاپ ژرفا از پرشیافاند

    جذب سرمایه استارتاپ ژرفا از پرشیافاند

    استارتاپ ژرفا در پاییز امسال توانست سرمایه مورد نیاز خود را از پرشیافاند تامین کند. وی سی پرشیا بر اساس استراتژی‌های کلان مجموعه و با بررسی روند‌ سرمایه‌گذاری‌های‌ نوآورانه، اقدام به سرمایه‌گذاری در استارتاپ “ژرفا” به عنوان یکی از کسب و کارهای نوآور فعال در حوزه بیمه و فناوری نمود.

  • طرح انتقال فناوری تولید داروی ضد سرطان میان ایران و ترکیه، برنده جایزه TTA ۲۰۲۱ شد

    در مراسم اهدای جایزه انتقال جایزه TTA ۲۰۲۱؛

    طرح انتقال فناوری تولید داروی ضد سرطان میان ایران و ترکیه، برنده جایزه TTA ۲۰۲۱ شد

    طرح انتقال فناوری تولید داروی ضد سرطان بین کشور‌های ایران و ترکیه، به عنوان طرح نخست جایزه انتقال فناوری TTA۲۰۲۱ انتخاب و امروز ۲۲ آذر ماه معرفی شد.

  • ایران GPU محصول منتخب شرکت‌های پارک فاوا شد

    ایران GPU محصول منتخب شرکت‌های پارک فاوا شد

    سرویس سکوی پردازش ابری گرافیکی شرکت گرین وب با نام ایران GPU، یکی از چهار سرویس برگزیده‌ای بود که در مراسم رونمایی از محصولات شرکت‌های فناور پارک فاوا با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ روز یکشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۰ به عنوان محصول برگزیده معرفی شد.

  • اجباری شدن اینماد برخلاف مصوبات مجلس است

    اجباری شدن اینماد برخلاف مصوبات مجلس است

    سه کمیسیون فین‌تک، پرداخت‌یاری و تجارت الکترونیکی در رسته‌ی خدمات فناوری اطلاعات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در مخالفت با اجباری شدن اینماد بیانیه‌ای صادر کردند.

  • بیانیه‌ کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده‌ نصر تهران مبتنی بر سخنان رهبری

    بیانیه‌ کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده‌ نصر تهران مبتنی بر سخنان رهبری

    کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در مورد بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نخبگان کشور در تاریخ 26 آبان‌ماه 1400، بیانیه‌ای صادر کرد.

  • شرایط ویژه برای متقاضیان ورود به مرکز رشد به مناسبت بیست سالگی پارک

    رییس مرکز رشد فناوری نخبگان مطرح کرد:

    شرایط ویژه برای متقاضیان ورود به مرکز رشد به مناسبت بیست سالگی پارک

    محسن علی اکبریان می‌‌گوید به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس پارک فناوری پردیس رویدادهای متنوع و شرایط ویژه‌ای برای متقاضیان ورود به مرکز رشد فناوری نخبگان در نظر گرفته‌ایم که همزمان با هفته جهانی کارآفرینی اجرا شده و بعد از آن تا دهه فجر ادامه خواهد داشت.

  • رئیس سازمان فناوری اطلاعات: ضرورت بهره‌گیری از توانمندی بخش خصوصی

    رئیس سازمان فناوری اطلاعات: ضرورت بهره‌گیری از توانمندی بخش خصوصی

    معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در نخستین نشست رسمی برون‌سازمانی خود، میزبان رئیس و اعضای هیأت مدیره‌ی نصر تهران شد تا ضمن هم‌اندیشی و تبیین همکاری‌های مشترک، از موانع و مشکلات موجود در صنف فاوا مطلع شود.

  • IM2022 فرصتی برای جذب سرمایه خارجی

    فراخوان حضور استارتاپ‌ها در نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM2022

    IM2022 فرصتی برای جذب سرمایه خارجی

    نشست سرمایه‌گذاری فناوری TIM2022 با هدف سرمایه‌گذاری شرکت‌های عضو گروه D8 و دیگر کشورهای شرکت کننده بر روی استارتاپ‌ها در تاریخ ۲ و ۳ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. مهلت ارسال طرح‌های استارتاپی جهت ارائه محصول و یا توانمندی جهت جذب سرمایه (به آدرس: TIM.D8tten.com) تا ۳۰ آبان ماه است.

  • تهران در جمع ٣ فینالیست جایزه جهانی شهرهای هوشمند

    مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران خبر داد:

    تهران در جمع ٣ فینالیست جایزه جهانی شهرهای هوشمند

    مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از انتخاب تهران به عنوان یکی از سه برگزیده نهایی جایزه کنگره جهانی شهرهای هوشمند در سال ۲۰۲۱ خبر داد و گفت: در این رویداد که اواخر آبان ماه در شهر بارسلون برگزار می‌شود، در قسمت جوایز شهرهای برتر، تهران به‌عنوان یکی از سه برگزیده نهایی در بخش حکمروایی و اقتصاد هوشمند، شانس دریافت این جایزه معتبر جهانی را دارد.

  • فراخوان نصر تهران درخصوص اخطاریه‌ی پلمپ شرکت‌های عضو

    فراخوان نصر تهران درخصوص اخطاریه‌ی پلمپ شرکت‌های عضو

    شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران که از سوی اتحادیه‌ی فناوران رایانه‌ی شهر تهران اخطاریه‌ی پلمپ دریافت کرده‌اند، تا روز چهارشنبه، 15 دی ماه برای پیگیری این موضوع اقدام کنند.