ارائه رایگان خدمات مشاوره پزشکی آنلاین بقراط به زائران اربعین حسینی

بقراط در راستای مسئولیت اجتماعی خود تصمیم به راه‌اندازی سرویس ویژه خدمات رایگان برای مسافران اربعین حسینی گرفته است و در این راستا و طی یک کمپین قرار است به عنوان پلتفرم آنلاین سلامتی خدمات مشاوره پزشکی خود را به صورت رایگان به کاربران ارائه دهد.

به گزارش سود نیوز، پلتفرم آنلاین سلامت بقراط با توجه به مسئولیت اجتماعی خود تصمیم دارد تا گامی در مسیر بهبود خدمات پزشکی در مراسم اربعین امسال داشته باشد. از همین رو و با تکیه بر زیرساخت‌های ارائه خدمات پزشکی آنلاین اقدام برگزاری کمپین مشاوره رایگان ویژه زائران اربعین حسینی گرفته است.

پلتفرم آنلاین بقراط در گام نخست راه‌اندازی این کمپین، پنلی رایگان بدون دریافت کمیسیون از پزشکان راه‌اندازی کرده است. پزشکان با عضویت در این کمپین و استفاده از پنل معرفی شده، از پرداخت کمیسیون به بقراط معاف خواهند شد.

پزشکان علاقه‌مند به عضویت در این کمپین بعد از ورود به سایت بقراط، با لمس دکمه سبزرنگ «عضویت در کمپین» به صفحه عضویت متصل می‌شوند.

بقراط در این قسمت سه راهکار مختلف در راستای عضویت در این کمپین را معرفی کرده است. علاقه‌مندان به عضویت در این کمپین، اگر در حال حاضر عضور بقراط هستند، می‌توانند وارد پنل خود شده و در بخش کمپین‌های بقراط مشاوره‌های تصویری، متنی و تلفنی خود را تنظیم کنند.

همچنین این امکان وجود دارد که پزشکان علاقه‌مند به عضویت در این کمپین با واحد فروش بقراط به شماره 02145186000 تماس بگیرند تا کارشناسان پنل کاربری آنها را به منظور عضویت در این کمپین آماده کنند.

علاوه بر این راهکار سومی وجود دارد که با استفاده از آن علاقه‌مندان به شرکت در این کمپین بعد از اعلام نام و نام خانوداگی و شماره تلفن خود منتظر تماس تلفنی و دریافت راهنمایی‌های لازم به منظور عضویت در این کمپین خواهند بود.

پزشکی از راه دور و نجات یک جان

پلتفرم بقراط با فعال کردن امکان پزشکی از راه دو در این پلتفرم، شرایطی فراهم کرده که افراد با سرعت بیشتری امکان دسترسی به مشاوره پزشکی را داشته باشند. در این روند بر اساس ویزیت (متنی، تلفنی یا تصویری) بیمار و پزشک با هم در ارتباط هستند. بیمار مدارک پزشکی خود را بر اساس قوانین محرمانگی برای پزشک ارسال خواهند کرد.

در ادامه روند درمان که برای پزشکان عضو این کمپین بدون پرداخت هزینه کمیسیون نیز است، شماره و اطلاعات شخصی پزشک نیز محرمانه حفظ خواهد شد.

خدمات بقراط در این کمپین هم به مانند، خدمات این پلتفرم در خارج از کمپین به همان میزان گسترده، متنوع، آنی و قابل دسترس است. در حقیقت ویژگی اساسی و اصلی این کمپین رایگان بودن آن و عدم دریافت کمیسیون از پزشکان به منظور ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین حسینی است.

در همین راستا، بقراط پشتیبانی رایگان 24 ساعته خود در 365 روز سال متوقف نکرده و کاربران و پزشکان بقراط به شکل مستمر از این امکان برخوردار خواهند شد. بقراط همچنین اقدام به آموزش رایگان بیماران برای چگونگی دریافت خدمات پزشکی آنلاین در پلتفرم خود کرده است.

امکاناتی همچون نسخه نویسی الکترونیک بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت، دسترسی آنی پزشکان به پرونده‌های پزشکی، اطمینان از حفاظت و امنیت پرونده بیماران به طور مدام توسط بقراط، تنها بخشی از امکاناتی است که بقراط در این کمپین و به طور گسترده برای پزشکان عضوی کمپین اربعین حسینی در نظر گرفته است.

امکانات بقراط برای بیماران در کمپین اربعین حسینی

زائران اربعین حسینی، در صورت مواجه با مشکلات پزشکی یا هر نوع بیماری، در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکان استفاده از خدمات بقراط را خواهند داشت. افراد با ورود به پلتفرم بقراط در بخش نوار بالایی سایت با روشن کردن تیک «مشاوره آنلاین ویژه زائران اربعین»، با لیست پزشکان حاضر در این کمپین مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/