وی با اعلام اینکه مجموعه مگا هایپر های وین کسب نیازهای سازندگان را شناسایی کرده است، خاطر نشان کرد: ما بر اساس این نیاز ها تولیدات خود را پیش می بریم و امروز ما ۹۰ درصد محصولات موردنیاز فعالان حوزه ساختمان را تولید می‌کنیم.

عابدینی افزود: در حال حاضر با کشور هایی ‌همچون پاکستان، ترکیه، عمان، ارمنستان، سوریه، امارات، قطر و برخی کشورهای همسایه دیگر فروش داریم.

وی در رابطه با انتخاب شهر تبریز خاطر نشان کرد: ما تبریز را به خاطر دسترسی به چندین کشور همسایه انتخاب کرده ایم و در این شهر از نقاط ضعف و قوت سازندگان مسکن استفاده خواهیم کرد .

مدیرعامل شرکت تجارت نوآور سریع افزود: با توجه به شرایط بازار هدف در داخل و منطقه و ظرفیت تولید داخلی، مدل مطلوب صادرات کلاهای مورد نیاز بر اساس متغیر بازار هدف، و استاندار جهانی تدوین خواهد شد .

وی گفت: ۹۰ درصد مصالح ساختمانی در شعب این مجموعه موجود بوده و همشهریان و سازندگان می‌توانند مبلغ سفارشات خود را به شکل لیزینگ و اقساطی از ۱ تا ۲۴ ماه پرداخت نمایند.

عابدینی در پایان اظهار اظهار داشت:  تا پایان امسال  شعب های بزرگ این مجموعه در شهرهای مشهد، البرز، شیراز، اصفهان و یزد فعالیت خود  را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/